środa, 8 czerwca 2016

Yves Rocher Serum Vegetal - krem wygładzający do skóry mieszanej

Hej!

Dobre dobranie kremu do twarzy na dzień jest od lat moją zmorą. Moja cera jest przede wszystkim cerą mieszaną z koszmarnie przetłuszczającymi się nosem i czołem oraz w miarę normalnymi policzkami, strasznie zapychająca się i zanieczyszczona, po mojej mamie odziedziczyłam również pękające naczynka. No nie jest łatwo znaleźć mi krem, który nadawał by się pod makijaż, który nie powodował by przetłuszczania mojej cery godzinę po nałożeniu oraz który nie zapychał ani nie pogarszał stanu mojej skóry twarzy.

Firma Yves Rocher jest jedną z moich ulubionych marek kosmetycznych, kupuję tam od lat, jestem stałą klientką, mam dużo ich kosmetyków w domu i kilka ulubieńców, do których często wracam. 

Mój aktualny krem na dzień to właśnie krem z gamy Serum Vegetal krem wygładzający do skóry mieszanej.

   
Opis produktu:
Kosmetyk dla kobiet szukających kremu, który redukuje zmarszczki i drobne bruzdy, pozwala skórze odzyskać blask, a równocześnie nie powoduje błyszczenia się skóry mieszanej.
Lekka i nawilżająca formuła poprawia koloryt skóry, redukuje błyszczenie się, a pory wydają się mniejsze.

Składniki
Wyciąg z przypołudnika kryształowego, nazywany Rośliną Życia pobudza w skórze mechanizmy komórkowe do przeciwdziałania zmarszczkom. Formuła zawiera ponad 93% składników pochodzenia naturalnego. Nie zawiera olejów mineralnych i parabenów.




Opakowanie jest super poręczne krem posiada wygodną pompkę wiec jest bardzo higienicznie i można zużyć całe opakowanie. Krem ma lekką, nie tłustą konsystencję, dosyć szybko się wchłania i świeży choć jak dla mnie troszkę za mocny zapach. Jeśli chodzi o działanie na mojej skórze jest nieźle, nie mam jeszcze ogromnych zmarszczek ale krem wygładza skórę, posiada też delikatne drobinki widoczne tylko w mocnym świetle więc bardzo subtelnie rozświetla cerę ale nie jest to blask widoczny gołym okiem. Jeśli chodzi o redukowanie błyszczenia to sam na mojej twarzy zaczyna się błyszczeć po około dwóch godzinach. Dobrze się sprawdza pod makijażem i nie nasila błyszczenia ani nie zapycha mojej cery. 

Składu niestety nie posiadam ponieważ wyrzuciłam opakowanie.



Podsumowując nie jest to mój idealny krem ale okazał się całkiem przyzwoity. Jest bardzo wydajny choć posiada 40 ml a nie jak standardowe kremy 50 ml. W normalnej cenie kosztuje dość sporo czyli 65 zł ale często są na niego promocje jak praktycznie na wszystkie kremy z Yves Rocher.

Czy kupię ponownie: raczej nie.

Dajcie znać czy używaliście kiedykolwiek tego kremu i czy się sprawdził.

Pozdrawiam Marta K.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz <3 Jak zostawisz adres do siebie na pewno Cię odwiedzę, zachęcam do obserwowania - odwdzięczę się ;)