sobota, 23 lipca 2016

Idealne połącznie ust i paznokci - Rimmel i Essie

Hej!

Trochę mnie tu nie było, niestety czasem tak się zdarza ale będę się starać aby posty pojawiały się regularnie a jak przybędzie czytelników to i posty na pewno będą częściej.

Dziś chciałam Wam pokazać moje ulubione połączenie koloru ust i paznokci w okresie letnim. Rzadko dopasowuję kolor paznokci i ust choć z pewnością wygląda to bardzo fajnie i spójnie. Natomiast te połączenie bardzo mi się podoba i bardzo dobrze czuję się w takich kolorach. 


Mowa tu o lakierze do paznokci Essie w kolorze Watermelon 27 i szmince a właściwie balsamie do ust w sztyfcie z Rimmel Lasting Finish Colour Rush w kolorze Rumour has it 220.

Oba produkty mają kolor fuksjowy, który ja uwielbiam zarówno na ustach jak i na paznokciach.

Jeśli chodzi o lakier to jestem troszkę zawiedziona jego trwałością. Jest to jedyny lakier jaki posiadam z Essie więc nie wiem jak jest z innymi kolorami ale ten lakier z bazą i topem trzyma się na moich paznokciach 3 - 4 dni a na ten przykład niektóre lakiery z Golden Rose z tym samym topem i bazą czasem potrafią utrzymać się u mnie ok 6 - 7 dni. Natomiast kolor jest obłędny a pigmentacja jest bardzo dobra, już jedna warstwa wystarczy żeby paznokcie wyglądały dobrze choć wiadomo przy dwóch jest idealnie. Lakiery w sieci można kupić już za około 10 zł a w drogeriach ceny wahają się od ok 30 do 40 zł.


Szminki czy pomadki w formie kredki świetnie się u mnie sprawdzają, mam ich już kilka z różnych firm i muszę powiedzieć że najlepiej maluje mi się nimi usta i korzystam z nich cały czas. 

Ta szminka z Rimmela nie ma dla mnie wad. Jest super napigmentowana, dobrze się nią maluje usta, nie rozlewa się poza kontur i trzyma się u mnie naprawdę długo, nawet lekki obiad przetrwa. Kolor trochę wżera się w usta jak się ją zetrze np. zwykłą chusteczką, żeby się jej całkowicie pozbyć potrzebny jest płyn do demakijażu. Jest też bardzo wydajna, dużo się nią maluję a ona bardzo powoli znika. Kosztuje ok 25 zł ale w sklepach internetowych widziałam ją nawet za ok 12 zł.


Podsumowując lakier z Essie ma piękny kolor ale ze względu na jego trwałość i cenę raczej nie sięgnę po niego ponownie. Natomiast jeśli chodzi o szminkę z Rimmela jestem bardzo ciekawa innych kolorów i może kiedyś zaopatrzę się w kolejną sztukę. 

Macie ulubione kosmetyki kolorowe po które lubicie sięgać latem?

Pozdrawiam Marta K. 

1 komentarz:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz <3 Jak zostawisz adres do siebie na pewno Cię odwiedzę, zachęcam do obserwowania - odwdzięczę się ;)