sobota, 13 sierpnia 2016

Ziaja med - krem redukujący podrażnienia

Hej!

W moim niekończącym się poszukiwaniu idealnego kremu do twarzy kremy z Ziaji znajdują swoje miejsce w mojej pielęgnacji. Jeśli nie testuję akurat czegoś nowego to zawsze sięgam po Ziaję. Mam już sprawdzone kilka kremów, toników i żeli do mycia twarzy, są w niskich cenach, dobrze dostępne i przyzwoicie działają. Może jakość i działanie kosmetyków Ziaji nie rzuca na kolana ale mi jeszcze nic złego nie zrobiły i zawsze do nich wracam.

Dziś chcę się podzielić moją opinią na temat kremu redukującego podrażnienia przeznaczonego dla cery zmagającej się z trądzikiem różowatym. Moja cera jest mieszana w kierunku przetłuszczającej się raczej niż suchej i lekko naczynkowa, często też mi coś wyskakuje choć walczę z tym jak mogę.

Opis produktu:

Lekka emulsja nawilżająca z wykorzystaniem ekologicznych surowców, bez kompozycji zapachowej.
ochrona niska SPF 6

PROFILAKTYKA TELEANGIEKTAZJI
- Wyraźnie wzmacnia barierę naskórkową.
- Obkurcza i uszczelnia ścianki naczynek krwionośnych.
- Działa rozjaśniająco na naskórek.
REDUKCJA ZMIAN TRĄDZIKOWYCH
- Hamując aktywność 5 a-reduktazy redukuje wydzielanie sebum. -
Skutecznie zapobiega zmianom grudkowo-krostkowym.
- Zmniejsza nadreaktywność gruczołów łojowych.
KOMPENSACJA
- Zapewnia skuteczną ochronę przed promieniowaniem UV.
- Daje wyraźny efekt łagodzenia podrażnień.
- Nawilża, zmiękcza oraz działa osłaniająco na nadmiernie wrażliwą skórę.

Skład:
 
Aqua (Water), Octocrylene, Octyldodecanol, Cetearyl Ethylhexanoate, Glycerin, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Butyl Methoxydibenzonylmethane, Cetearyl Glucoside*, Cetearyl Alcohol*, Dimethicone, Cyclopentasiloxane, Hydrogenated Coco-Glycerides*, Elaeis Guineensis (Palm) Oli*, Glyceryl Stearate Citrate, Methylene Bis-Benzotriazolyl Tetramethylbutylphenol, Sodium Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Isohexadecane, Polysorbate 80, Troxerutin, Allantoin, Saccharomyces/Zinc Ferment, Panthenol, Escin, Propylene Glycol, Sodium Polyacrylate, PEG-8, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Ascorbic Acid, Phenoxyethanol, Methylparaben, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Propylparaben, Diazolidinyl Urea.



Krem znajduje się w wygodnej tubce, spokojnie można go zużyć w całości. Ma lekko żółtawy kolor i jest bezzapachowy. Ja go stosuję na noc, (jak wszystkie kremy z Ziaji) choć posiada SPF 6 (bardzo niska ochrona) ponieważ bardzo przetłuszcza mi się twarz w strefie T i jak dotąd żaden krem z Ziaji nie daje rady zmatowić mi twarzy na więcej niż godzinę a pod makijaż jednak potrzebuję czegoś lepszego. Krem dobrze się wchłania, koi ściągniętą twarz zaraz po myciu. Bardzo mnie on zaskoczył swoim działaniem, nie spodziewałam się po nim niczego spektakularnego, kupiłam go ponieważ kończył się mi aktualny krem i nie miałam nic nowego w zanadrzu. Rano choć twarz mam świecącą (jak co rano po każdym kremie jaki w życiu używałam) cera jest gładka, rozjaśniona, nic mi po nim nigdy nie wyskoczyło, nie zapchał mnie, wręcz łagodził wszystko co na twarzy się pojawiało za dnia.


Podsumowując jest to bardzo przyzwoity krem, który kosztuje ok 12 zł za 50 ml. Polecam go spróbować jeśli posiadacie podrażnioną twarz lub ze zmianami trądzikowymi.
 
Czy kupię ponownie: zdecydowanie tak.
 
Używałyście kiedyś tego kremu a może polecacie coś lepszego dla podrażnionej cery?
 
Pozdrawiam Marta K.

4 komentarze:

  1. Ziaja jest moją ulubioną firmą kosmetyczną :) Zapraszam do zaglądania i obserwowania: www.rebellious-anne.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię Ziaję, mam kilka ulubionych kosmetyków, są to głównie toniki i żele do mycia twarzy.

      Usuń
  2. Kolejny kosmetyk od Ziaja, który mnie zaciekawił:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem wart wypróbowania zwłaszcza, że cena jak to u Ziaji przystępna :)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz <3 Jak zostawisz adres do siebie na pewno Cię odwiedzę, zachęcam do obserwowania - odwdzięczę się ;)