sobota, 27 sierpnia 2016

Ziaja żel micelarny ogórek, mięta, kwas PHA

Hej!

Dziś znowu o kosmetyku Ziaji. Jeszcze parę lat temu nic mi nie podchodziło jeśli chodzi o tą firmę ale Ziaja mnie zaskakuje i wprowadza coraz lepsze kosmetyki i to w świetnych cenach. 
Dziś będzie o pielęgnacji twarzy a konkretnie o żelu do mycia twarzy. Wiem, że niektórzy nie myją twarzy wodą i żelem tylko przecierają np. micelerami czy zmywają się tylko olejami i twierdzą, że się u nich to sprawdza i stan cery się znacznie poprawia. Nie wiem, może ale to zdecydowanie nie dla mnie. Ja codziennie rano i wieczorem potrzebuję i muszę umyć twarz wodą z jakimś żelem ponieważ po pierwsze czułabym się brudna, po drugie mam cerę mieszaną w stronę tłustej i do tego cały czas mi się ona zanieczyszcza i zapycha.
Już od paru lat jeśli chodzi o mycie twarzy staram się nie używać kosmetyków z SLS, SLES a już w szczególności czegokolwiek z parafiną i muszę przyznać, że widzę znaczną różnicę w stanie cery odkąd zwracam większą uwagę na składy kosmetyków. Dlatego pewnego dnia zaopatrzyłam się w ten żel micelarny. 


Opis produktu:
Ultralekka receptura w formie delikatnie pieniącego żelu micelarnego. Żel micelarny `Ogórek, mięta kwas PHA` delikatnie, ale skutecznie oczyszcza każdy rodzaj skóry. Zawiera kwas laktobionowy z grupy polihydroksykwasów – PHA o działaniu nawilżająco-łagodzącym oraz ekstrakty: Cucumis Sativus i Mentha Piperita. Odświeżający i przyjemny w aplikacji. Ma energetyczny, lekko chłodzący zapach. Preparat testowany dermatoligcznie i alergologicznie.
Działanie Żelu micelarnego `Ogórek, mięta, kwas PHA`:
- Łagodnie myje i oczyszcza skórę.
- Równocześnie zmiękcza i wygładza naskórek.
- Nie zaburza właściwego poziomu nawilżenia.
- Zapewnia uczucie czystości.


Skład:

Żel ma opakowanie z pompką więc super, najbardziej nie lubię bawić się z tubkami przy myciu. Pachnie bardzo świeżo choć jest to zapach może zbyt perfumowany. Kolor ma lekko zielony, konsystencję fajnie żelową, nie jest za rzadki. Bardzo lekko się pieni. Fajnie oczyszcza twarz, oczywiście makijażu nie zmyje ale też nie takie jest jego zadanie. Skóra po jego użyciu jest odświeżona, nie jest ściągnięta i czuć lekkie chłodzenie. Jeśli chodzi o wydajność to nie zużywa się jakoś bardzo szybko.  Super, czego chcieć więcej. Bardzo podoba mi się jego działanie. 


Jest to kolejny mój ulubieniec z Ziaji jeśli chodzi o mycie twarzy. Polecam wypróbować, za 200 ml zapłacimy ok 9 zł więc fajnie.  

Czy kupię ponownie - zdecydowanie tak.

Znacie ten żel? Jakie są Wasze ulubione kosmetyki do mycia twarzy?


Pozdrawiam Marta K.

8 komentarzy:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz <3 Jak zostawisz adres do siebie na pewno Cię odwiedzę, zachęcam do obserwowania - odwdzięczę się ;)