sobota, 15 października 2016

Liebster Blog Award




Hej!

Dziś będzie nie do końca kosmetycznie. Dostałam nominację do Liebster Blog Award, za którą serdecznie dziękuję Madzi z bloga Domowy klimacik u Madzi.

Jakby ktoś nie wiedział co i jak:

Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za dobrze wykonaną robotę. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie możesz nominować bloga, który Cię nominował.


No to zaczynamy!

1. Twoje motto życiowe? 
Nie posiadam jako tako motta życiowego, jeśli już to staram kierować się zasadą "raz się żyje" oraz "lepiej żałować, że się coś zrobiło niż że się nie zrobiło nic". Nie wiem czy można to zaliczyć jako motta życiowe. Kiedyś czytałam czy słyszałam gdzieś, że tak ludzie usprawiedliwiają wszystkie głupie i niebezpieczne rzeczy, które robią w życiu, ale ja jakoś nie żyję na krawędzi, jestem dosyć introwertyczną osobą i żeby wyjść poza swoją strefę bezpieczeństwa potrzebuję dokładnie takiego motta.

2. Czy masz rodzeństwo? Jeśli tak to jakie ?:)
Mam dwóch młodszych braci i dwie starsze siostry ale są moim rodzeństwem od niecałych 3 lat i nie widujemy się za często. 

3. Jaki jest Twój ulubiony kolor ?
W tym momencie niebieski, granatowy, indygo (to mi się zmienia w zależności od okoliczności i pory roku:) 

4. Czy masz jakieś hobby? Jeśli chcesz wrzuć jakieś zdjęcia :)
Jestem molem książkowym, często czytam na raz po 4 - 5 książek. 

5. Dlaczego zaczęłaś / zacząłeś blogować?
Parę lat temu nie mając nic do roboty zaczęłam przeglądać sieć w poszukiwaniu jakiegoś kremu czy maści do twarzy ponieważ okrutnie mnie wysypało i nie wiedziałam co zrobić no i przepadłam na długie godziny na blogach i filmach na YT i tak zaczęła się moja miłość kosmetyczna i blogowa. Zaraziłam nią moją przyjaciółkę. Po jakimś czasie zaczęłyśmy rozmawiać o własnym blogu, najpierw był pomysł na wspólny blog ale na tym stanęło. Cały czas myślałam o tym ale jakoś nie miałam odwagi na założenie bloga a tu okazało się, że moja kumpela założyła bloga  w tajemnicy i podzieliła się tym ze mną dopiero po pół roku prowadzenia go i zaczęła mnie namawiać na to samo. Po dłuższych namowach z jej strony założyłam swojego bloga:) 

6. Czy masz zwierze? Jeśli chcesz wstaw zdjęcie swojego pupila :)
Mam kota!
 
 
7. Jaką książkę przeczytałaś ostatnio? 
Ostatnio przeczytałam "After" Anna Todd, trochę taki młodzieżowy klimat. Nie umiem zdecydować  czy kocham czy nienawidzę tą książkę. Na pewno wywołała ona u mnie emocje ale nie wiem czy sięgnę po kolejne części czy też nie. Lektura niezbyt ambitna ale czyta się ją bardzo szybko, akcja nie przynudza ale przez ponad 600 stron w prawie w kółko dzieje się to samo. Sięgnęłam po nią ponieważ rzekomo jest to jakiś hit. 

8.  Twój ulubiony serial?
Ale, że tylko jeden? Zdradzę tu swój niechlubny sekret, iż jestem totalną serialową maniaczką. Oglądam aktualnie około 30 seriali. Są to głównie seriale z gatunków sy-fy czy fantastyka, świetne seriale Netflixa, same zagraniczne oczywiście. Wymieniając kilka to: Supernatural, Gra o tron, Walking Dead, Grimm, Bates Motel, Chirurdzy. 

9.  Czy jest coś co daje Ci szczególną motywację do działania? 
Ludzie mnie motywują. Zwłaszcza ci bliscy. 

10. Twój ulubiony kosmetyk do włosów?
Pokrzywowy szampon do włosów Yves Rocher. Kupuję regularnie od lat. 

11. Kolekcjonujesz  coś? (fotka mile widziana :)
Tylko książki i kosmetyki jeśli można nazwać moją miłość do zakupów kosmetycznych kolekcjonowaniem;) (na jednej fotce jedna i druga kolekcja by się nie zmieściła;). 

Nie nominuję nikogo do wzięcia udziału (nie znam jeszcze za dużej ilości blogów i większość blogów, które odwiedzam brały już udział w tej zabawie).
Jeżeli chcecie możecie w komentarzach poniżej odpowiedzieć na te pytania ;)

Pozdrawiam cieplutko i życzę wszystkim miłego dnia! 
MK

84 komentarze:

  1. Muszę wypróbować ten szampon pokrzywowy YR :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto spróbować ;) Obłędnie pachnie pokrzywą ;)

      Usuń
  2. Ślicznego masz kotka;) Też lubię seriale, a Walking Dead najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. masz fajnego pupila, szamponów z YR jakoś nie mogę sie do nich przekonać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdemu pasuje co innego ;)

      Usuń
    2. zgadza sie dla tego mamy wybór a i pogadać możemy::)

      Usuń
  4. też lubię niebieski, uroczy kociak :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam tylko brata :) kolory lubię wszystkie i te ostre takie żywe jak i bardziej stonowane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kicia 😊Też bardzo lubię książki 😊Dziękuję za wyczerpujące odpowiedzi 😊❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  7. Tego szamponu z YR jeszcze nigdy nie miałam ale wypróbuje chętnie, super cię poznać bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj kiedyś, może Ci się sprawdzi ;)

      Usuń
  8. what a lovely post my dear
    awww your cat is so cute
    simply love it!

    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe odpowiedzi :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obserwuję :) I bardzo się cieszę, że Ty również :)

      Usuń
  10. Obserwowałem cię. Spodziewam się mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Również moim ulubionym kolorem jest granat i indygo! Świetny post! Kotek prześliczny. Pozdrawiam :)
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Indygo jest piękny :) ostatnio kupiłam sukienkę w tym kolorze :) Obserwuje i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uroczy kociak. Zaskakująca odpowiedź jeżeli chodzi o rodzeństwo.

    OdpowiedzUsuń
  14. Interesting answers!

    Do you want to follow each other on gfc? Let me know on my blog and I'll follow you back. ♥

    ↣ My blog "Demilla". Welcome! ↢

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam Gre o tron:) ale masz ślicznego kota:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jako że jestem kociarą - dla mnie Kotełek skradł Ci posta :D Cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też sporo czytam, ale na raz niee :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudny kotek! :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)
    onlymomcanjudge.blogspot.com
    :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładny kot. Rzeczywiście introwertycy często potrzebują jakiegoś motywatora do działania.^^ Obserwuję i pozdrawiam! ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. Super post! Fajny kociak! Obserwuje!
    U mnie na blogu nowy post o LipKit od Kylie :)
    http://ascardisis.blogspot.com/2016/10/kylie-lip-kit.html

    OdpowiedzUsuń
  21. kot przecuuudowny <3
    takze obserwuje, buziaczki!

    odpowiadam na każdą obserwację http://justemsi.blogspot.com/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Też kiedyś oglądałam pełno seriali ale już nie mam na to czasu ;/ fajny kot :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:* odwdzięczam się za każda obserwację :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne LBA i kooot! <3 Miło mi się czytało twój post. :)
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. great post!
    have a nice day!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  25. Zakochałam się w Twoim kotku, może nie dodałaś zdjęcia całego, ale i tak wowowoowow, zawsze takiego chciałam :)

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie lubię kotów ale ten skradł moje serce !
    patsonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Hello
    Lovely blog :)

    Do you want to follow each other on gfc and G+?
    Let me know on my blog and I'll follow you back. ^^

    xoxo
    http://www.deborabrazil.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  28. Też bardzo lubię czytać a mój ulubiony kolor to również niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Thanks Dear, following you.
    Have a good day ^^

    OdpowiedzUsuń
  30. Koty górą!
    No,no 30 seriali to już niezły wynik.
    Gratuluję nominacji :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Super kotek to po 1)
    Z ksiazkami tez mialam tak kiedys...a ze teraz "poszlam na swoje" to nie za bardzo jest na nie niestety czas :(

    OdpowiedzUsuń
  32. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  33. Odpowiedzi
    1. Jeśli Grey Ci się podobał to pewnie After też Ci się spodoba ;)Daj znać jak przeczytasz jakie wrażenia ;)

      Usuń
  34. You have amazing blog, i follow you♥
    http://majalivinglife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz <3 Jak zostawisz adres do siebie na pewno Cię odwiedzę, zachęcam do obserwowania - odwdzięczę się ;)