sobota, 22 października 2016

Moje jesienne usta

Hej!

Dziś o dziwo w moim mieście panuje prawdziwie jesienna pogoda, troszkę chmur i słońca no i liście zmieniają kolory. Uwielbiam jesień. Dziś pokażę Wam i krótko opisze trzy moje ukochane pomadki, które noszę właśnie o tej porze roku.



Są to dwie pomadki z Catrice i jedna z Golden Rose. Uwielbiam pomadki z Catrice za to, że mają przepiękne kolory, nie wysuszają mi ust, są kremowe jak masełko, nieźle się trzymają na ustach i cena ich jest dosyć przyzwoita. Golden Rose natomiast to genialne przełożenie ceny do jakości. Ogrom kolorów do wyboru mnie przytłacza ponieważ chciałabym mieć większość z nich a portfel płacze ;) Kobiety kochają ich matowe pomadki a ja powiem szczerze, że mając suche usta średnio mi się z nimi pracuje ponieważ na dłuższą metę zawsze zostaje z wysuszonym rodzynkiem na ustach.
Jestem dosyć kiepska w opisywaniu kolorów ale mam nadzieję, że zdjęcia w miarę je oddadzą.


Pierwsza pomadka to Catrice 060 Teddy Brown z serii Ultimate Shine niestety nie znalazłam ich nigdzie ani na stronie więc chyba je zastąpili kolejną serią, z której będzie druga pomadka z Catrice. Mam ją już jakiś czas ale teraz zaczęłam częściej jej używać ponieważ zakochałam się w tym kolorze dopiero teraz. W opakowaniu wygląda na średnio ciemny brąz ale na ustach przy jednej warstwie pięknie podkreśla usta, wygląda bardzo naturalnie i daje dzienny efekt, który można stopniować do bardzo teraz popularnego odcienia ust Kyle ;) Pomadka sunie po ustach jak masełko, oczywiście po jedzeniu i piciu trzeba ją poprawiać ale bez tego fajnie trzyma się na ustach i najważniejsze dla mnie nie wysusza ich.


Druga pomadka będzie już matowa. Jest to Golden Rose Velvet Matte nr 14. Właściwie noszę ją na ustach przez większość roku ale jakoś na jesień mi ona najbardziej podpasowała. Jest to piękny mocny zgaszony róż. Mam te maty w kredkach i te najnowsze płynne ale najbardziej się polubiłam z matami z tej serii, jakoś najmniej wysuszają mi usta i dobrze mi się je nosi. Pomadka może podkreślać suche skórki więc trzeba zadbać o usta, trzyma się długo, ma piękny kolor no i kosztuje 11,90.


Trzecia pomadka to Catrice Ultimate Colour 420 Plum Fiction (nazwy produktów Catrice są najlepsze :) Uwielbiam ten kolor, jest dosyć mocny, coś pomiędzy różem a śliwką. Pomadka gładko sunie po ustach i jest tak bardzo kremowa, że zalecałabym do niej używać konturówki, trzeba ją nakładać bardzo precyzyjnie i przez jej konsystencje może się lekko wylewać poza kontur ust, mi się to ze dwa razy przy niej zdarzyło i jeszcze nie miałam jej na ustach w tym sezonie bo muszę się zaopatrzyć w konturówkę (a, że nie lubię konturówek to zaopatrzę się w ;) Pomadka kosztuje ok 17 zł w cenie regularnej. 


Kolory są w rzeczywistości jeszcze bardziej nasycone i choć robiłam zdjęcie po zdjęciu to cały czas mi się jak na złość światło zmieniało.

Catrice i Golden Rose to moje ulubione pomadki, mam ich najwięcej w swoich zbiorach a te trzy noszę teraz na zmianę bez przerwy. U mnie pomadka przede wszystkim nie może za mocno wysuszać ust ponieważ sama od zawsze mam przesuszone usta. 

Jakie są wasze ulubione pomadki na jesień?


Na koniec jeszcze małe ogłoszonko ;) Nosiłam się z tym zamiarem i w końcu się stało!

Zapraszam wszystkich na moje konto na Instagramie : Instagram - Marta Kom

Proszę o wyrozumiałość ponieważ dopiero zaczynam to ogarniać ;) Jako, że postanowiłam nie robić postów z zakupami czy nowościami bo cały czas coś nowego się u mnie pojawia to będę wstawiać te rzeczy na Instagramie, będą też pojawiać się nie tylko typowo urodowe czy kosmetyczne treści, może jakieś ciuchy, moje nieudolne próby kuchenne, książki, które czytam, po prostu zdjęcia z życia wzięte ;) Postaram się bywać tam częściej i serdecznie każdego zapraszam do oglądania i obserwowania!

Pozdrawiam serdecznie Marta K.

93 komentarze:

  1. this lipsticks are amazing

    http://majalivinglife.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  2. hi, nice blog
    follow for follow?
    http://imiblog25.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten ostatni kolorek z Catrice jest świetny:) U mnie matowe pomadki też trochę wysuszają usta, ale zawsze przed ich nałożeniem nakładam pomadkę ochronną i jest lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zawsze przed nałożeniem nakładam pomadkę ochronną :)

      Usuń
  4. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes, let's follow each otcher and on Instagram also :)

      Usuń
  5. piękne kolory! u mnie też rządzi GR oraz Kobo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dear, i follow you back #43
    xoxo

    www.bekleveer.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ten drugi kolor bardzo mi sie spodobał fajnie u Ciebie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Co za usta :) kolorek 3 piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. The 2nd shade is amazing!
    I`m following ur blog with a great pleasure via GFC
    Please join me
    Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się Catrice Plum Fiction :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Brązy, burgundy... brudne róże :) najlepsze jesienne kolory :) Pomadki GR znam i bardzo lubię. Catrice jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lovely post! Maybe we could follow each other on GFC and instagram @djonovic_milica? If yes, follow me and I follow back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    intonezzee.blogspot.com

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja uwielbiam zgaszone róże są świetne . Wszystkie trzy bardzo mi się podobają .

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten ostatni kolor najbardziej mi się podoba. :-)

    Pozdrawiam,
    www.kosmetykiani.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwsza najbardziej kolorystycznie mi odpowiada :) pomadek używam ale tylko okazjonalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mocne akcenty :) ja niezależnie od pory roku stawiam na odcienie nude.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi jakoś nude nie pasują i nie czuję się w nich za dobrze ;)

      Usuń
    2. U mnie królują fiolety. ;-)

      Usuń
  17. Pełne usta w sam raz na takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja teraz kupiłam pomadkę w kredce z Eveline i bardzo przypadła mi do gustu :) a z Catrice mam w planach coś zdobyć w tym tygodniu, ale pewnie jaśniejszego :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podoba mi się kolor z catrice ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. nice lipsticks. I love the golden rose matte color. they all suits you so well
    :)
    xo
    Sauniya | Find Your Bliss ♡

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo podobają mi się mocne kolory, pasują na jesień. Ja jednak zupełnie nie nakładam na usta koloru.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne kolorki, obserwuje na insta kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  23. These lipsticks all look gorgeous, I can't say which one I like the most. You have a great blog, would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  24. Jaki cudowny kształt ust ;) Na takich ustach to każdy kolor wygląda przepięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. I love this color I have one similar!!
    xx
    Mónica Sors
    MES VOYAGES À PARIS
    NEW POST: CALIFORNIA DAYS
    DON'T MISS: PALM SPRINGS DIARY

    OdpowiedzUsuń
  26. piekne sa wszytkie :) chociaz dlamnie ta pierwsza z catrice by byla najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Odcienie szminek są prześliczne! Wszystkie idealnie wpasowują się w obecną porę roku! Pozdrawiam :)
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Lovely post!
    Maybe we could follow each other on GFC and instagram @djonovic_milica?
    If yes, follow me and I follow back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    http://intonezzee.blogspot.com/

    kisses

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I already followed you on GFC and Instagram :)

      Usuń
  29. cudowne pomadki idealne na jesień ;)

    kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja ostatnio polubiłam fiolety. :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. masz tak cudne usteczka że w każdym nawet czarnym odcieniu pomadki by wyglądały pięknie;D

    OdpowiedzUsuń
  32. Nice shades.Maybe we could follow each other :)
    Overpowered

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ładne ;) Ja najbardziej lubie te z gr ;)
    mogłabyś u mnie poklikać ? https://marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Kolorki śliczne ;) Super blog, obserwuję :D
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  35. uwielbiam takie kolory jesienią! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. great post!
    Can we follow each other ? follow me and i'll follow you back! I promise :)

    http://sabriellee.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  37. piękne, szczególnie Golden Rose Velvet Matte nr 14. Moją ukochaną pomadką nie tylko jesienną jest odcień scarlet marki melkior.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, jeszcze nie miałam nic z Melkior :)

      Usuń
  38. Kolorki bardzo ładne, na insta już obserwuję :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. O proszę GR! Ostatnia mi się bardzo podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Great review! Lovely shades!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie używałam jeszcze tych pomadek. Ja na promocjach w Rossmannie kupiłam sobie pomadki z Miss Sporty i dobrze mi się sprawują! :D
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Pomadka z Golden Rose jest hitem, a ja wciąż jej nie przetestowałam. Moja kolekcja jest na tyle duża, że póki co staram się jej nie powiększać :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Z goldem rose są świetne! Ładne kolory.
    best-frieend.blogspot.com zapraszam do siebie~

    OdpowiedzUsuń
  44. Kocham matowe pomadki, i używam nawet tej z Golden Rose co napisałaś ;) ale bardziej wytrzymała jest ta z Revlona, jakoś bardziej jestem zadowolona z tej firmy. Też uważam że takie kolory najbardziej pasują na jesień/zimę a na wiosnę lato jakieś żywsze, jaśniejsze typu fuksja itp. Dodaję do obserwujących i zapraszam do mnie :* http://sarowly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, na pewno zajrzę a z Revlonu nie miałam jeszcze nic do usta ;)

      Usuń
  45. Najbardziej podoba mi się ten pierwszy kolor
    Mogę prosić o poklikanie w linki u mnie? <3 Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  46. what a great post :)
    Happy Sunday!
    Kisses,
    Tijana

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  47. Kolorki piękne, ale nie wiem czy bym się w nich dobrze czuła:D

    OdpowiedzUsuń
  48. Great post :)
    I followed you back! bye :)

    OdpowiedzUsuń
  49. I used to wear such shades during my daily routine =)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz <3 Jak zostawisz adres do siebie na pewno Cię odwiedzę, zachęcam do obserwowania - odwdzięczę się ;)