środa, 9 listopada 2016

Alterra emulsja oczyszczająca Granat BIO

Hej!

Jako osoba posiadająca cerę mieszaną i skłonną do zanieczyszczeń cały czas szukam idealnego produktu do mycia twarzy. Parę lat temu postanowiłam wykluczyć z mojej pielęgnacji produkty posiadające w swoim składzie mocniejsze detergenty i od tamtej pory widzę ogromną różnicę w stanie mojej cery. Chociaż czasami coś mnie podkusi i muszę wypróbować coś nowego ale ogólnie staram się stosować produkty bez sls-ów i parafiny. 

W pielęgnacji przyjęłam taką zasadę, że nie stosuję dwa razy pod rząd takich samych produktów, nawet jeśli sprawdzają się świetnie ponieważ wolę nie ryzykować, że te produkty przestaną działać już tak dobrze jak na początku. Jak znajdę jakieś perełki to wtedy używam ich naprzemiennie, jeśli akurat nie próbuję czegoś nowego.
Natomiast przy produktach do mycia twarzy mam taki system, że naprzemiennie stosuję jakiś łagodny produkt, niekoniecznie przeznaczony do mieszanej cery, z produktem mocniejszym dla cer mieszanych czy trądzikowych.

Po zużyciu żelu peelingującego z Ziaji Liście Manuka, który pojawił się w ostatnim denku zaczęłam używać emulsję oczyszczającą z Alterry więc zapraszam do dalszej części posta o więcej informacji jak ta emulsja się u mnie sprawdziła.


 Produkt znajduje się w miękkiej tubce, osobiście bardzo nie lubię tego typu opakowań w produktach do mycia twarzy, natomiast konsystencja tej emulsji raczej nie pozwala na inne opakowanie. Zapach jest typowym zapachem z tej serii, która ma dosyć duży asortyment i jest bardzo lubiana. Jak pierwszy raz zobaczyłam i użyłam tej emulsji to się trochę przeraziłam, że mi to totalnie zapcha cerę ponieważ konsystencja jest taka bardzo kremowa ale nie tłusta i ja za pierwszym razem za dużo tego nawaliłam na twarz, po czasie jednak doszłam do tego, że niewielka ilość wystarcza do umycia twarzy. Uwaga dla tych, którzy muszą mieć pianę, ten produkt się w ogóle nie pieni, mi to nie przeszkadza a wręcz cieszę się tym faktem. 

U mnie mycie twarzy jest jednym z kroków w oczyszczaniu mojej cery i tu pojawia się jedyny minus tej emulsji ponieważ nie radzi sobie z usunięciem resztek makijażu. Używając po myciu toniku zauważyłam na waciku resztki podkładu a zwykle na tym etapie takie coś mi się nie zdarza. Ja rozwiązałam ten problem tak, że w te dni kiedy noszę makijaż dodaję do niego pastę oczyszczającą z Ziaji Liście Manuka i wtedy jest super, pasta nie jest taka ostra a emulsja wtedy daje radę z całkowitym usunięciem całego makijażu do końca. Rano i w dni bez makijażu stosuje ją solo.

Opis:


Ta emulsja przeznaczona jest teoretycznie dla skóry bardzo suchej ale ja bardzo gorąco polecam ją osobom z podobną cerą jak moja czyli mieszaną ze skłonnościami do wyprysków. Bardzo agresywne codzienne oczyszczanie produktami z mocnymi detergentami niestety daje odwrotny skutek do zamierzonego i ja się o tym nie raz przekonałam. 

Jeśli chodzi o działanie tej emulsji na twarzy to ja jestem bardzo zadowolona. Moja cera bardzo ją polubiła. Zauważyłam, że rzadko coś mi na twarzy wyskakuje. Emulsja w ogóle nie zapycha cery (trzeba ja bardzo dokładnie zmyć), cera po myciu nie jest ściągnięta. Zauważyłam też lekkie zmniejszenie przetłuszczania w ciągu dnia.

Skład:

Podsumowując jak zwykle jestem lekko zaskoczona gdy coś co nie jest przeznaczone dla mojej wymagającej cery tak dobrze mi się sprawdza. Warto wypróbować zwłaszcza, że jak to Alterra kosztuje mało bo za 125 ml zapłacimy w Rossmannie 8,49 zł i bardzo często te produkty są na promocji, ja upolowałam tą emulsję za ok 5 zł więc jak się nie sprawdzi to nie ma co żałować ;)


Czy kupię ponownie - zdecydowanie tak.

Znacie tą emulsję? Może polecacie coś równie delikatnego do oczyszczania twarzy?



Zapraszam również gorąco na mojego Instagrama gdzie pojawiam się bardzo często i wrzucam tam też róże rzeczy m.in. co aktualnie czytam, co testuję, wszelkie zakupy kosmetyczne i nie tylko ;)


Pozdrawiam Marta K.

81 komentarzy:

  1. Ja z tej serii miałam tylko pomadkę i produkty do włosów, ale jakoś nam nie zaiskrzyło:( kto wie, może emulsja lepiej by wypadła!

    OdpowiedzUsuń
  2. MAsz rację, że cera się przyzwyczaja szybko i skuteczność może być mniejsza. Jeśli nie zmywa Ci dobrze makijażu to najpierw zmywaj go płynem micelarnym a później używaj emulsji ;) JA zawsze tak robie nawet jak moje żele idealnie radzą sobie z zmywaniem makijażu ;) Będziesz miała jeszcze lepsze efekty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie dokładnie tak robię, zawsze zmywam twarz płynem micelarnym a nawet do oczu mam osobny płyn a dopiero potem używam tej emulsji, w poście piszę o tym, że mycie twarzy jest jednym z moich kroków oczyszczania cery a nie jedynym :)

      Usuń
  3. Miałam ją kiedyś, fajnie sprawdzała się w porannym myciu twarzy i mam w planach do niej wrócić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super, że też Ci się sprawdziła :)

      Usuń
  4. Na oczyszczanie polecam też żele z garniera CUDO :D
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś często używałam Garniera ;)
      Dzięki:*

      Usuń
  5. Jakoś nie lubię kosmetyków z Alterry na jednym się zawiodła i omijam je wszystkie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się zawiodłam na paru rzeczach z Alterry ale się nie zniechęciłam i jak jest promocja akurat to często wrzucam do koszyka żeby wypróbować coś nowego, ceny są niskie więc nie ma wielkiego żalu jak co ;)

      Usuń
  6. Tego produktu nie znam, ale z serii uwielbiam krem do rąk. ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie miałam jeszcze tego kremu, muszę kiedyś go wrzucić do koszyka ;)

      Usuń
  7. wow I love these products!!
    xx
    Mónica Sors
    MES VOYAGES À PARIS
    NEW POST: WHERE TO STAY IN PARIS
    DON'T MISS: AUTUMN BASICS

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tej serii lubię maseczkę/odżywkę do włosów i nie wiedziałam że jest też emulsja do twarzy;) Mam podobny system oczyszczania twarzy - produkt mocniejszy i łagodniejszy, którym teraz jest kremowy żel z Emolium. Ale chętnie bym spróbowała tej emulsji, a cena promocyjna rzeczywiście świetna;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię tę odżywkę a emulsję warto spróbować :)

      Usuń
  9. Czytałam o niej sporo opinii, ale jeszcze nie było mi do niej po drodze. Na razie na pewno po nią nie sięgnę, bo mam do testowania sporo innych tego typu kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sama nazwa granat mnie nęci :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy produkt, chyba jeszcze nigdy o nim nie słyszałam :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam się ciekawy produkt i do tego zapach granatu ;)
    Pozdrawiam ;).

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. z Aletryy hm dawno nic nie miałam. ostatnio tylko ich olejki na włosy nakładałam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Stosuję to emulsję obecnie i także ja polecam, moja cera wydaje się odświeżona i oczyszczona, ale fakt nie zmywa resztek makijażu ale jakoś nie oczekuję tego od niej ;)

    http://sarowly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. ja stosuje jedynie pianki do mycia twarzy bo one są dla mnie najbardziej łagodne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie jak skończę tą emulsje czeka na mnie pianka, jestem jej bardzo ciekawa ;)

      Usuń
  16. Uwielbiam ten produkt u mnie sprawdza się rewelacyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie miałam tej emulsji bo bardzo rzadko zaglądam do drogerii , też staram się stosować produkty bez sls-ów i parafiny, mam suchą i wrażliwą skórę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Choć ja mam mieszaną cerę, to takie delikatne produkty do mycia dobrze mi się sprawdzają ;)

      Usuń
  18. Bardzo lubię tą firmę, ale akurat takiej emulsji nie miałam :*
    Obserwuje kochana :*
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* na pewno do Ciebie zajrzę :)

      Usuń
  19. pomadki z tej firmy są super
    obserwuję i zapraszam do zaobserwowania mnie
    http://bygigisa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba zapomniałaś zaobserwować kochana ;)

      Usuń
  20. Z Alterry miałam tylko olejek, który miło wspominam, zwłaszcza jego zapach mgmhmhmhmh ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam jeden olejek ale te zapachy średnio mi się podobają ;)

      Usuń
  21. Koniecznie muszę ją wypróbować! Mam mieszaną cerę, ale skłonną do przesuszania, często sięgam więc po kosmetyki do cery suchej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo ;) warto spróbować może Ci się dobrze sprawdzi ;)

      Usuń
  22. widzę że dobry produkt za niewielkie pieniądze:) - może kiedyś do mnie trafi

    OdpowiedzUsuń
  23. A próbowałaś tego żelu-kremu do mycia twarzy z BeBeauty? Miałam go dwa lata temu latem i gdy moja cera była pioruńsko opalona (wiem, to nie zbyt mądre...) to jedynie on mnie ratował i jedynie nim mogłam myć twarz :) Pozdrawiam i obserwuje! Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie miałam tego produktu, dzięki za polecenie :* muszę się za nim rozejrzeć :)

      Usuń
  24. I'd never heard of this brand before, but this looks awesome :)

    I'm following your blog, could you follow me too? ♥♥

    THE-NOT-SO-GIRLYGIRL.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  25. Z tej serii miałam jedynie maskę do włosów, ale kompletnie nic z nimi nie robiła ;) Za tę cenę warto spróbować, ale chyba sobie podaruję ;)
    Obserwuję ;)
    wredna-z-wyboru.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam jeszcze tej maski, dużo osób ją chwali, szkoda, że się u Ciebie nie sprawdziła.
      Lecę zajrzeć do Ciebie kochana ale chyba zapomniałaś zaobserwować ;)

      Usuń
    2. Nie wiem co się ostatnio dzieje... Na pewno kliknęłam obserwuj, ale teraz pokazuje mi, że nie obserwuję... Już drugi raz taka sytuacja się zdarza... No cóż, obserwuję jeszcze raz, mam nadzieję, że tym razem załapie ;)

      Usuń
  26. Muszę wypróbować! :)


    http://xnevaeh.blogspot.com
    dodałam Cię do obserwowanych <3

    OdpowiedzUsuń
  27. nie znam emulsji, ale zaciekawiłas mnie. Tym bardziej,że cena nie jest wygórowana :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Za taką cenę muszę spróbować! Dziwię się, że jej nie wypatrzyłam w Rossmannie. Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 na pewno do Ciebie zajrzę ;)

      Usuń
  29. Szkoda, że nie jesteś w pełni zadowolona co do oczyszczania. Mnie do Alterry zniechęcają zapachy tych kosmetyków:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jak nie mam makijażu to jest spoko ale już przy zmywaniu twarzy po całym dniu z podkładem itd to potrzeba coś więcej ;) A zapachy też mi nie pasują w tych kosmetykach

      Usuń
  30. W sumie szkoda, że nie zmywa też makijażu, ja akurat lubię to w żelach do mycia twarzy że naprawdę porządnie oczyszczają skórę.

    OdpowiedzUsuń
  31. Dla mnie ta emulsja to totalne dno :(
    Zapraszam Cię do obserwacji mojego bloga- odwdzięczę się tym samym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że Ci się nie sprawdziła.
      Kochana ja już Cię obserwuję, zapraszam Cię do tego samego u mnie ;)

      Usuń
  32. Jeszcze jej nie miałam,za to bardzo lubię serię do włosów Alterra z granatem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też dosyć lubię tą serię do włosów ;)

      Usuń
  33. Great post!
    Have a nice day!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  34. Niestety nie miałam okazji jej jeszcze poznać, fajnie, że nie zapycha, za tą cenę chętnie się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie znam tej emulsji i za marką specjalnie nie przepadam niestety ;/

    OdpowiedzUsuń
  36. W sumie to nie znam tego kremiku :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Chętnie wypróbuję jak mój żel z Ziaji się skończy. :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Miałam go jakiś czas temu i byłam niestety niezadowolona. Przede wszystkim nie odpowiadał mi poziom oczyszczania cery, a poza tym niestety bardzo szybko zaczęła się psuć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie poziom oczyszczania jest średni zwłaszcza jak się zmywa makijaż to sama emulsja nie daje rady

      Usuń
  39. ja również stosuję mieszankę produktów i rzadko sięgam po ten sam produkt. Poza tym lubię mieć wybór zarówno w produktach do pielęgnacji jak i do demakijażu. U mnie świetnie spisują się olejki np. Resibo w połączeniu ze szmatką muślinową, ale używam różnych produktów o różnej sile oczyszczania. Podobnie uważam, że nie warto przemęczać skóry zbyt silnymi detergentami, bo można jej zaszkodzić ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie z olejkami na razie klapa, moja skóra ich nie toleruje, ale będę szukać dalej może coś się w końcu sprawdzi ;)

      Usuń
  40. Nie przepadam za emulsjami, ale może kiedyś dam jej szansę.

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam kosmetyki tej marki. Nie dość, że posiadają świetny skład, to jeszcze są w przystępnej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Wow, nie wiedziałam, że coś takiego w ogóle mają w swoim asortyumencie. Zachęciłaś mnie i zaciekawiłaś, buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  43. Słyszałam o nim i nawet miałam kupić ale zobaczyłam że nie jest przeznaczony do mojej cery więc nie kupiłam. Może się skuszę skoro dla cer mieszanych nie jest zły ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Miałam kiedyś tę emulsję, ale kompletnie się u mnie nie spisała.
    Coś delikatnego do mycia twarzy? To ja polecam żel micelarny do mycia twarzy z Tołpy do cery naczynkowej. Genialny.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz <3 Jak zostawisz adres do siebie na pewno Cię odwiedzę, zachęcam do obserwowania - odwdzięczę się ;)