sobota, 26 listopada 2016

Tanie pędzle - czy da się tym pomalować?

Hej!

Nie wiem jak Wy ale ja lubię jak jest chłodno. Nie cierpię upałów ale taki chłodek jak teraz panuje jak najbardziej ;) Nie lubię natomiast tego jak szybko się ciemno robi oraz że zrobienie zdjęć przy takiej pogodzie jest ciężkie jeśli się nie ma sprzętu. Od kilku dni zwlekałam z postem ponieważ nie miałam jak zrobić zdjęć i tak nie będzie dziś tego co zaplanowałam ale nie szkodzi.

Dziś będzie o moim pierwszym zakupie na Aliexpress czyli o pędzlach mocno inspirowanych pędzlami Real Techniques Bold Metals. Nie będę się tu rozwodzić na tym czy kupować takie rzeczy czy nie, decyzja należy do Was. Pędzle nie są ani logowane ani nie są w 100% takie same jak te oryginalne ale są mocno podobne. Nie każdego stać na takie pędzle, które swoje kosztują. Choć ja oczywiście chciałabym mieć same porządne i oryginalne pędzle to absolutnie nie mam parcia, że muszę je koniecznie posiadać.


Pędzle zakupiłam w kwietniu, na przesyłkę czekałam ok 3 tygodni. Wszystko przyszło zapakowane w kopertę, nic ne było uszkodzone, nie śmierdziało ani klejem ani niczym. Zestaw kosztował 25 zł.
Pędzle są super mięciutkie, mają plastikową rączkę i metalową skuwkę, są lekkie. Włosie jest syntetyczne, nie wypada, nie odkształca się ani nie rozczapierza. Bardzo dobrze się domywają. Nic się z nimi jak do tej pory złego nie stało.

Przejdę teraz do prezentacji poszczególnych pędzli.


Duży pędzel do pudru - nie używam go za często ponieważ przy mojej mieszanej cerze wolę wpracować puder w skórę puszkiem albo pędzlem do podkładu. Używam go czasem do bronzera albo do różu kiedy chcę uzyskać bardziej rozmyty efekt.


Pędzel do podkładu - chyba teoretycznie ponieważ nie wyobrażam sobie go do tego użyć. Jest bardzo sprężysty. Chyba jedyny pędzel z tego zestawu, którego prawie nie używam bo nie do końca umiem znaleźć do niego zastosowanie. Pędzel umieszczony w trójkątnej skuwce i ma tak jakby trzy powierzchnie. Ja używam go do precyzyjnego konturowania twarzy bronzerem.


Pędzel do różu - mój ulubiony pędzel, idealna spłaszczona kuleczka, bardzo lubię go używać. 


Pędzel do konturowania - ten pędzel mnie pozytywnie zaskoczył, jest to bardzo zbity flat top. Bardzo lubię go używać.


Pędzel do nakładania cieni - jest to spłaszczona kuleczka, niestety ten pędzel jest jak dla mnie za duży do nakładania cieni, ma rozmiar połowy mojej powieki, można ewentualnie użyć go do nałożenia jednego cienia na całą powiekę ale nie nadaje się do precyzyjnego makijażu oka. Natomiast ja używam go do nakładania pudru na dolną powiekę i tu dobrze się spisuje.


Pędzel do blendowania cieni - kuleczka, ten pędzel niestety też jest ogromny, za duży do rozcierania cieni, ja używam go po prostu do nałożenia jednego cienia na całą powiekę.


Pędzel do kresek/brwi - mały skośny pędzelek, do kresek się raczej nie nadaje ale do brwi jak najbardziej i tak też go używam, dobrze się sprawdza.


Podsumowując można się spokojnie pomalować takim zestawem, pędzle do oczu są trochę za duże ale jak się chce to i nimi się da pomalować choć wiadomo precyzyjne to nie będzie.
Taki zestaw na co dzień sprawdza mi się jak najbardziej, ja oczywiście mam jeszcze dużo innych pędzli ale używam tych cały czas. 
Mój makijaż to zwykle podkład, puder, coś do brwi, jeden, dwa cienie (nie zawsze), róż, czasem bronzer i rozświetlasz więc nic wyszukanego. Osobiście wolę mocniejszą kreskę zrobić niż bawić się cieniami bo jakoś nie mam do tego cierpliwości na co dzień. 

Na ostatnich promocjach z Ali kupiłam jeszcze dwa komplety pędzi, jeden już dotarł i na jeden całkowicie do oczu cały czas czekam więc jeśli chcecie wiedzieć co i jak to zapraszam na mój Instagram tam pokazuję wszystkie nowości i co się u mnie aktualnie dzieje ;) Zachęcam również do obserwowania odwdzięczę się ;)
W grudniu chyba pojawi się osobny post z nowościami bo pozamawiałam sobie parę ciekawych rzeczy i jeszcze mam trochę w planach tak pod choinkę ode mnie dla mnie ;)

Buziaczki 😽

Marta K.

85 komentarzy:

  1. Ciekawie prezentują się te pędzle, może kiedyś sobie zamówię :) Podobnie jak Ty, nie mam parcia na drogie pędzle.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciągle mnie kusza te pędzle, piękną maja kolorystykę :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, kolorystyka jest świetna i powiem szczerze, że to było pierwsze co mnie skusiło ;)

      Usuń
  3. Racja.. tez chce porobić zdjecia ale szybko robi sie ciemno i dupa:( co do pędzli - przydałby mi sie ten do brwi o do konturowania, z chęcią bym przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam jeden taki do konturowania i bardzo go lubię, oryginalnych nie miałam więc nie mogę porównać. Ale ten co mam jest fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A mnie zainteresowały te pędzle :)

    Mogę Cię prosić o kliknięcie
    TUTAJ?
    Z góry dziękuję :]

    OdpowiedzUsuń
  6. Te pędzle niezwykle mi się podobają i mam na nie ogromną ochotę :D Czytałam parę skrajnych opinii i wychodzi na to, że zależy jak się trafi- czasami są mega mięciutkie, a czasami nie do końca. Jednak sama mam 2 komplety pędzli z ALi i wiem dokładnie jak to jest. Część jest super i w ogóle, a część taka sobie, a i totalne niewypały się zdarzają, ale moim zdaniem i tak opłaca się chociaż spróbowac za taką cenę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest dokładnie tak jak piszesz, różnie się może trafić ale jak za taką cenę warto, można trafić na niezłe perełki :)

      Usuń
  7. Pędzleki są śliczne i jak widać całkiem dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Też się na nie czaję, aż chyba kliknę, choć pędzli mam od groma :D

      Usuń
  9. Ważne, że pięknie wyglądają :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :D nie powiem ale skusił mnie ich wygląd ;)

      Usuń
  10. Ciekawe te pędzle, co do tańszych zamienników - zawsze chciałam spróbowac pędzli z chińskich stronek. :D
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, za niską cenę można znaleźć naprawdę fajne pędzelki, trzeba tyko trochę się naszukać i poczytać opinie ;)

      Usuń
  11. Te pędzle wyglądają ciekawie, aż mam ochotę złożyć pierwsze zamówienie z aliexpress :) Moje pędzle chciałyby pójść już na emeryturę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się dosyć obawiałam pierwszego zamówienia tam ale okazało się to proste, tanie i bezpieczne, tyle że na przesyłkę trzeba trochę poczekać ;)

      Usuń
    2. Stres był, ale zamówiłam ;) Na pierwszy raz bez szaleństw ;) Jak wszystko dotrze to się pochwalę ;)

      Usuń
  12. no cóż nie ma co za wiele oczekiwać a jeśli jest z nich pożytek to ok, mnie mażą się dobre pędzle...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ;) też mi się marzą ale wolę wydawać kaskę na fajne kosmetyki ^^

      Usuń
  13. Bardzo ładnie wyglądają;) I dobrze, że większość z zestawu dobrze się spisuje i używasz ich ciągle;) Ja kiedyś kupiłam zestaw do makijażu oczu i używam może 2, bo reszta jest baznadziejna;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z gotowymi zestawami jest zwykle tak, że nie używa się wszystkich pędzli ;)

      Usuń
  14. Mam inne zestawy pędzli z ali i bardzo je lubię. Sięgam po nie niemal przy każdym makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne są.. coś idealnego dla każdej sroczki :-D

    OdpowiedzUsuń
  16. ja ostatnio mam szał na alliexpress :D uwielbiam ich taniosć;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie czekam na kilka przesyłek ale staram się tam ani już nie wchodzić bo zbankrutuje :D

      Usuń
    2. hehe mam podobnie kochana nie mogę tam wchodzić xd

      Usuń
  17. Wyglądają prześlicznie *-* Mam pędzle z Alie i jestem zadowolona ;) Na pewno nie poprzestanę na tych co mam i będę stopniowo poszerzała swoją chińską kolekcję puchaczy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie czekam na jeszcze jeden zestaw do oczu bo tego mi brakuje ;)

      Usuń
  18. Fajne pędzle jednak chyba wole postawić na coś lepszego i droższego :)
    www.noeliademkowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Great brushes ) thanks for informative post )
    Would you like to follow each other) Please let me know in my blog)
    http://beyoutiful.com.ua

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam przez moment ochotę na ten zestaw ale odpuściłam, chyba mam już pędzli aż nadto ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się też już powili zapełnia kolekcja :)

      Usuń
  21. Pokaż jakiś makijaż zrobiony tymi pędzlami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje makijaże to naprawdę nic ekscytującego, na oku zwykle używam dwóch kolorów - jasny na całą powiekę i ciemniejszy w zewnętrznym kąciku, tusz, róż, brwi i tyle :)

      Usuń
  22. Ja z kolei bardzo tęsknie za upałami;) na pędzle pewnie bym sie nie skusila ale wyglądają ślicznie;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Great brushes! They are really beautiful!))
    Have a nice new week!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  24. Odpowiedzi
    1. Super, że też Ci się sprawdzają <3

      Usuń
  25. Tani taniemu też nie równy. Ja kiedyś kupiłam taki tani zestaw (głównie dla stojaka na pędzle) i większość włosia wypadło przy pierwszym użyciu;p Fajnie, że jesteś zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, trzeba się trochę naszukać żeby trafić na dobre i tanie pędzelki :)

      Usuń
  26. Foolow you too)
    http://beyoutiful.com.ua/

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajne pędzle i dużo ich także masz w czym wybierać. Jak za tą cenę są naprawdę świetne :) Czasem coś zamawiam na Aliexpres i zazwyczaj jestem zadowolona. Raz mi przysłali odrapane portfele i śmierdzące fabryką, ale napisałam reklamację i bez problemu po 3 dniach oddali mi pieniądze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam jeszcze na zestaw do oczu ;) Dobrze, że oddali kasę ale zwykle idzie się tam dogadać i nie ma problemu ;)

      Usuń
  28. Bardzo ładnie się prezentują i oby służyły jak najdłużej ;)
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Od dłuzszego czasu mnie one kusza, ale jak narazie jestem tak zauroczona pędzlami hakuro, że nie wyobrażam sobie innych :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No do Hakuro to nie ma porównania, na pewno kiedyś się skuszę na jakiś pędzel ;)

      Usuń
  30. jejku jakie śliczne pędzle <3

    http://wooho11.blogspot.com/ - Jeśli mogłabym prosić o kliknięcie w linki w nowym poście byłabym bardzo wdzięczna <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne są <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Moja znajoma ma te pędzle. Są mega miłe w dotyku. :)
    Ale wydaje mi się ze są mało praktyczne. W zestawie mogli dać więcej pędzli do oczu. :)
    Ale to tylko moja opinia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do podstawowego makijażu - jeden, dwa kolory daje radę ale już coś więcej to ciężko dlatego zamówiłam sobie zestaw pędzelków do oczu ;)

      Usuń
  33. Posiadam zestaw chińskich pędzli ze sklepu newchic.pl bardzo dobrze się u mnie sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Na insta oczywiście już obserwuje :) Zastanawiam się właśnie nad takim zestawem :D

    OdpowiedzUsuń
  35. ZASTANAWIAM SIĘ NAD ICH ZAMÓWIENIEM I MOŻE W KOŃCU SIĘ NA NIE SKUSZĘ :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wyglądają bardzo ładnie, ja sama mam bardzo tanie pędzle i baardzo je sobie chwalę ;))


    Kinga Dobrowolska–blog
    Zapraszam kochani ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że też takie pędzle Ci się sprawdzają ;)

      Usuń
  37. Wyglądają na bardzo miłe w dotyku ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Co do pędzli to jestem zdania, że czasem warto w nie trochę więcej zainwestować, gdyż są użyteczne bardzo długo, więc fajnie, gdy są dobrej jakości :) Jakiś czas temu przykładowo wygrałam kartę podarunkową do drogerii o wartości 50 zł i całą kwotę wydałam na jeden pędzel do pudru ale jestem z niego naprawdę zadowolona :) W sumie pędzli mam sporo ale używam tylko trzech na co dzień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak bym miała większy budżet to pewnie też bym zainwestowała, może kiedyś ;)

      Usuń
  39. Sam wygląd zachęca jednak ciekawe jak sprawdzają się w czasie użytkowania ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Mam te pędzle i uwielbiam. tego z drugiego zdjęcia takze nie wiem do czego używać i chyba raz po niego sięgnęłam :D

    OdpowiedzUsuń
  41. ślicznie wyglądają te pędzle <3 pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  42. Moje jedyne pędzle to pędzle z Hakuro, polecam, ale widzę, że te też są świetne i czas chyba na nowy zakup :D
    Zapraszam do mnie na konkurs świąteczny
    https://nicoleotremba.blogspot.com/2016/11/wielki-konkurs-swiateczny.html

    OdpowiedzUsuń
  43. Kiedyś zakupiłam jakieś podróby MAC-a , mysalałam że posłużą mi chwilę, a już mam je z 4-5 lat ;) I służą bardzo dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że Ci długo służą, zwykle takie pędzle nie służą za długo :)

      Usuń
  44. Zaciekawiłaś mnie nimi ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Widziałam je już mnóstwo razy i kupiłabym je nawet dla samego wyglądu! :-) super wpis.

    http://piekno-po-mojemu.blogspot.com/?m=1 Zapraszam :-)

    OdpowiedzUsuń
  46. chętnie bym je przygarnęła:-)

    OdpowiedzUsuń
  47. To że tańsze nie znaczy, że gorsze ;) Ja jestem zdania, że i tak trzeba je co jakiś czas wymieniać więc...
    pozdrawiam
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Z pędzlami różnie to bywa, nawet te z wyższej półki potrafią gubić włosie lub rozkleić się po pierwszym prawidłowym myciu..:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Z pędzlami to jest jak na loterii, czasem nawet te najdroższe mogą być kiepskie :P

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja właśnie zamówiłam sobie taki sam zestaw pędzli z Rosegal i bardzo jestem ich ciekawa, ale Twoja recenzja trochę mnie uspokoiła. ;) Też bym chciałam stać się posiadaczką tych oryginalnych, ale zawsze mi szkoda pieniędzy. :(

    Obserwuję!;*
    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Przydatny post. Z pędzlami niestety jest ryzyko. Najgorszy zestaw jaki miałam to z Avon, który dostałam w prezencie. Co to były za buble... ;)
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz <3 Jak zostawisz adres do siebie na pewno Cię odwiedzę, zachęcam do obserwowania - odwdzięczę się ;)