czwartek, 22 grudnia 2016

Konturowanie z Kobo

Hej!

Gotowi do Świąt? Ja już prawie, zostało gotowanie no i ubieranie choinki bo u mnie w domu tradycja nakazuje robić to w Wigilię choć jak wiadomo mało czasu wtedy jest. Najgorsze, że jakieś choróbsko mnie bierze, źle się czuję, normalnie w to nie wierzę, rok temu na Święta przeżywałam to samo. 

Dziś będzie mowa o palecie do konturowania z Kobo ale zacznę od tego, że bardzo zazdroszczę tym osobom, które mają w swoim mieście drogerię Natura. Tyle świetnych kosmetyków do makijażu i za dobre pieniądze a ja nie mam okazji tam bywać za często. Dawno temu była u mnie w mieście malutka Natura ale nie miała widocznie wzięcia i ją zamknęli, cały czas liczę, że kiedyś powróci. 
Tylko w Naturze znajdziemy m.in. kosmetyki Kobo. Mam już parę produktów i mam ochotę na więcej. Jak nadarza się okazja, że będę w jakimś mieście gdzie jest Natura to tak ustawiam sobie wyjazd żeby udało mi się trafić na promocję kolorówki -40%, które Natura robi co jakiś czas i właśnie na takiej promocji choć przypadkiem akurat udało mi się zakupić to trio do konturowania.


Opis:
Zestaw, który pozwoli idealnie podkreślić kości policzkowe, wymodelować nos i stworzyć idealne proporcje twarzy w kilku prostych krokach. Paleta do profesjonalnego konturowania twarzy skomponowana przez wizażystów obejmuje rozświetlacz i dwa uniwersalne odcienie bronzera, które stworzą iluzję światłocienia pożądanego w nowoczesnym makijażu. 

Skład: 
Nr 1 HIGHLIGHT Talc, Mica, Caprylic/Capric Triglyceride, Aluminium Starch Octenylsuccinate, Magnesium Stearate, Titanium Dioxide, Bambusa arundinacea Stem Powder, Phenoxyethanol(and)Ethylhexylglycerin, Kaolin, CI 77492

Nr 2 CONTOUR Talc, Mica, Caprylic/Capric Triglyceride, Aluminium Starch Octenylsuccinate, Magnesium Stearate, Titanium Dioxide, Kaolin, Bambusa arundinacea Stem Powder, Phenoxyethanol(and)Ethylhexylglycerin, CI 77492, CI 77491, CI 77499

Nr 3 DARK CONTOUR Talc, Mica, Caprylic/Capric Triglyceride,Aluminum Starch Octenylsuccinate, Magnesium Stearate, Titanium Dioxide, Kaolin, Phenoxyethanol(and)Ethylhexylglycerin, CI 77492, CI 77499, CI 77491, Magnesium Oxide, Alumina


Od razu powiem, że uwielbiam tą paletkę. Kupiłam ją głównie ze względu na żółty puder, który niby ma być wg opisu producenta rozświetlaczem ale jest on całkowicie matowy i żółciutki. Szukałam właśnie czegoś takiego pod oczy na korektor, tak go właśnie używam i jestem zachwycona. Trzeba jedynie uważać z ilością bo może podkreślić zmarszczki, przesuszyć skórę pod oczami i wtedy wygląda to źle. Ogólnie jeśli się go odpowiednio nałoży to efekt mi się bardzo podoba bo maskuje moje cienie pod oczami.

Jeśli chodzi o bronzery to jestem prawie pewna, że kolory odpowiadają kultowym już bronzerom o TYM, ponieważ mam ten jaśniejszy Sahara Sand i wg mnie to jest ten sam kolor ale mogę się mylić. Jak patrzę na zdjęcie to ten jasny wygląda dosyć ciepło ale na żywo te bronzery są chłodne, idealne do konturowania przynajmniej dla mnie, ja nie cierpię ciepłych bronzerów na twarzy bo u mnie to wygląda po prostu źle, jak pomarańcza. Ja za każdym razem mieszam oba odcienie i jest akurat. Nie jestem blada ale bałam się  na początku tego ciemniejszego koloru Nubian Deser więc zakupiłam Sahara Sand a teraz ma idealne połączenie.

Na zdjęciu poniżej nieźle nawaliłam sobie tego ponieważ chciałam oddać te kolory ale raczej nie idzie zrobić sobie nimi plamy albo mocnej krechy ale można je budować.


Bardzo się cieszę, że zakupiłam sobie tą paletkę kosztuje ona 24,99 zł ale na promocjach można ją dorwać za 15 zł. Mam z Kobo jeszcze cienie, które też są godne uwagi i na pewno się tu pojawią. Parę dni temu miałam okazję znów być w Naturze (do 26.12 jest promocja na makijaż do -40%, na Kobo akurat -35%) i z Kobo zakupiłam liner więc jestem już podekscytowana przyszłymi testami i mam jeszcze cienie z Wet n Wild, które też parę osób polecało. Wołało mnie tyle innych produktów ale oparłam się pokusie. Na razie. 

Wg mnie jeśli chodzi o drogeryjne bronzery do konturowania to Kobo jest w tej chwili najlepsze. 


 Znacie te bronzery, używacie? Jaki jest Wasz ulubiony bronzer do konturowania?

Pozdrawiam cieplutko i życzę wszystkim Wesołych Świąt!

Marta K.

80 komentarzy:

  1. Chętnie wypróbuje tej paletki <3 Mam osobno bronzer z kobo i jestem z niego mega zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) Też mam jeden osobny bronzer właśnie i też go bardzo lubię ;)

      Usuń
  2. Jeszcze nigdy nie miałam niczego do konturowania. Myślę, że ta paletka byłaby dobra na pierwszy raz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno nada się na początek a mnie ani nie ciągnie do próbowania czegoś innego :)

      Usuń
  3. sporo dobrych opinii czytałam o Kobo, ta paletka tania i dobra:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak szczerze to dzisiaj dostałam pierwszą paletkę do konturowania :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam jedną Naturę w moim mieście - lubię bardzo w niej to, że jest dużo marek, których nie ma w Rossmannie. Nie używałam nigdy tego trio, ale może kiedyś spróbuję!
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To masz fajnie, właśnie te inne marki mnie bardzo tam pociągają, ja muszę do innego miasta jeździć ale z drugiej strony to dobrze dla moich finansów :)

      Usuń
  6. Lubię bronzer z kobo, wiec mysle, ze paletka rowniez sie sprawdzi :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Również używam tej paletki, jest świetna! Kosmetyki z kobo (a zwłaszcza pomadki) są według mnie najlepsze z tańszych kosmetyków. :)
    http://xkareen.blogspot.com/
    zapraszam do obserwowania i komentowania bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomadek jeszcze nie miałam z Kobo to muszę się skusić ;)

      Usuń
  8. Ja mam taką kwadratową paletkę Kobo, ale średnio ją lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja się nie bawię w konturowanie, to już dla mnie wyższy stopień wtajemniczenia:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero w tym roku zaczęłam i nie powiem żebym była mistrzem ;)

      Usuń
  10. Bardzo fajnie wygląda ta paletka, może się skuszę ;) Ja mam u siebie Naturę ale jakoś za często nie chodzę :D chyba zacznę!

    http://sarowly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ja bym miała Naturę u mnie to cały czas bym tam chodziła, ja mam tylko Rossmanna i Drogerię Polską niedaleko i Hebe ale nie w mojej okolicy i rzadko tam bywam ;)

      Usuń
  11. Bardzo ładnie prezentują się te kolorki na ręce;) Ja mam taki duecik bronzer-rozświetlacz z Eveline ale chyba odcień bronzera jest trochę za ciepły dla mnie... Szkoda że ja też nie mam blisko Natury, bo na pewno bym ją odwiedziła w czasie tych promocji.
    I Tobie również życzę Wesołych Świąt;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądałam te paletki z Eveline ale tam jak dla mnie te bronzery są za ciepłe ;)

      Usuń
  12. Na razie maltretuję paletkę Wibo, ale te odcienie brązów wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam tą paletkę z Wibo, najbardziej lubię z niej róż i może być ale wole Kobo jeśli chodzi o bronzer ;)

      Usuń
  13. fajne te mazidła:) dla każdego:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie bawiłam się w konturowanie. Boje się zrobić sobie jesień średniowiecza na twarzy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha dokładnie, ja dopiero w tym roku zaczęłam się konturować ale nie powiem żebym była w tym mistrzem no i codziennie też się nie konturuję, zwykle używam na twarzy tylko róż ;)

      Usuń
  15. Miałam ją kupować ale mam dużą paletę 8 kolorów z Mur i póki co wystarcza mi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mój ulubiony bronzer jest właśnie z Kobo ;) Ale nie pamiętam jak się nazywa ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja z bronzera na razie nie korzystam. Ale słyszałam właśnie, że z Kobo ma bardzo dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem ciekawa jak paletka sprawuje się na twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna paletka. Kobo to dobra firma, dlatego produkt jak najbardziej warty uwagi :) Fajny blog Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię produkty z kobo, ale tego nie testowałam. Chętnie się na takie trio słyszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Własnie myślałam o zakupie tego typu produktu. Sama z konturowaniem nie mam zbyt wielu doświadczeń. Nie idzie mi to za dobrze, własnie jak już próbuję potrafię sobbie z robić plamę czy krzywo nałożyć. Może przy dobrym produkcie uniknęłabym błędów tego typu i udałoby mi się wyczarować coś fajnego. no nic, muszę próbować i próbować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że mi też to średnio idzie i nie konturuję się codziennie a z tymi bronzerami z Kobo jest właśnie fajne to, że nie robią plam i są delikatne, kolor można stopniować ;)

      Usuń
  22. Paletka bardzo ciekawa, jak odłożę troszkę "grosza", to się na nią skuszę! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Niestety nie potrafię kompletnie modelować swojej twarzy :(
    https://evildivination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi to też średnio idzie, nie konturuję się na codziennie no i cały czas się uczę ;)

      Usuń
  24. Bardzo mnie ciekawi i zdecydowanie muszę ją kupić ;)
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam te produkty, do mojej karnacji pasują idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że też Ci się sprawdzają :)

      Usuń
  26. Ja jeszcze nie próbowałam konturowania, myślę, że mogłabym sobie z tym nie poradzić;) Może kiedyś się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero w tym roku zaczęłam się konturować ale i tak nie robię tego codziennie i cały czas się wprawiam ;)

      Usuń
  27. Świetnie prezentuje się ta paletka i chętnie bym się na nią skusiła.

    OdpowiedzUsuń
  28. ja nie potrafię się konturować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się jakoś mocna w tym nie czuję ale cały czas próbuję ;)

      Usuń
  29. całkiem fajnie wygląda ten zestaw
    Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  30. WESOŁYCH ŚWIĄT KOCHANA! :*

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Nice product, I actually never tried contouring but maybe I will soon :D


    Do you want to follow each other? Let me know on my blog ^^
    www.infashionchains.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. U mnie w mieście jest tylko jedna natura, ale dobrze że jest! Nie powiem bo często coś tam kupuje. Olejki, szampony suche itd itd - najlepsze są promocje, które w tej drogerii są b. często :)
    Tak wgl jak Święta? Mam nadzieje, że zdrowa byłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę Natury, jakoś się wybroniłam z choroby ale cały czas coś niewyraźnie się czuję ;) buziaki :*

      Usuń
  33. Cool palette! Love it!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  34. Za taką paletką się rozglądam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Watro wypróbować, zwłaszcza, że cena dosyć niska, widziałam jeszcze paletę róż, bronzer, rozświetlacz, też mnie kusiła ale na razie i tak już mam za dużo wszystkiego ;)

      Usuń
  35. Ja mam jedną paletkę do konturowania i póki co mi starcza :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Chętnie się przyjrzę będąc w Naturze :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Z Kobo mam zestaw sticków do konturowania, jednak wydaje mi się, że kolorystycznie i jakościowo to te same produkty, tylko w innej formie :)
    Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie testowałam jeszcze ;)

    https://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Sięgam po bronzer Kobo, ale pojedynczy ;) lubię go. Tej paletki nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam jeden pojedynczy i jest fajny ;)

      Usuń
  40. Słyszałam o niej, ale póki co używam limitowaną paletkę z essence :).

    OdpowiedzUsuń
  41. Mam tą paletkę i zabieram ją ze sobą na wyjazdy! Jest świetna i zajmuje mało miejsca:) Pozdrawiam i obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetna paletka, muszę wypróbować :D
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  43. Po Twojej recenzji kupiłam - jestem zachwycona! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz <3 Jak zostawisz adres do siebie na pewno Cię odwiedzę, zachęcam do obserwowania - odwdzięczę się ;)