czwartek, 15 grudnia 2016

Mój mikołajkowy prezent

Hej

Jak tam przygotowani do Świąt? Ja przez ostatnie dni byłam cały czas zajęta, nie miałam nawet za dużo czasu ani sił żeby tu zaglądać i poczytać moje ulubione blogi. Za to mam już większość domu ogarniętą, okna umyte itp. Muszę  się jeszcze wziąć za dekoracje a choinka pojawi się u mnie dopiero w przyszłym tygodniu ponieważ taka u nas w domu jest tradycja no i nie wyobrażam sobie mieć sztuczne drzewko a jak wiadomo te żywe choinki tygodniami stać nie mogą.

Miał się pojawić post z ogólnymi nowościami z ostatnich tygodni ale czekam jeszcze na kilka przesyłek więc jak chcecie wiedzieć więcej co się u mnie dzieje to zapraszam na mój Instagram.

Nie wiem jak Wy ale ja od kilku ładnych lat co roku sprawiam sobie w tym świątecznym okresie prezent ode mnie dla mnie. Czasem jest to książka, czasem coś z biżuterii, czasem jakiś ciuch.
W tym roku postawiłam na coś trochę droższego niż w ostatnich latach i w ramach prezentu mikołajkowego sprawiłam sobie zestaw do robienia paznokci hybrydowych. 
O tym dlaczego zdecydowałam się w końcu na hybrydy i na ten a nie inny zestaw w dalszej części postu, zapraszam!


Jestem wieloletnią miłośniczką malowania paznokci, przetestowałam wiele lakierów i różnych innych produktów do paznokci i wiedziałam, że prędzej czy później na pewno wypróbuję lakiery hybrydowe. Zestaw do hybryd miałam w planach zakupowych na przyszły rok. 
Przyspieszyłam moje plany z kilku względów. Nie wiem co się stało ale wszelkie moje lakiery po prostu przestały się trzymać na moich paznokciach. Z moimi sprawdzonymi lakierami, bazą i topem mogłam nosić lakier nawet tydzień a od jakichś dwóch miesięcy po 2, 3 dniach zaczynało mi wszystko odpryskiwać. Nie mogłam już tego wytrzymać i malowałam paznokcie tylko bezbarwną odżywką. No i głównym moim problemem jest straszne rozdwajanie się paznokci, nie łamią mi się same z siebie ale rozdwajają no i mam nadzieję, że lakiery hybrydowe pomogą wzmocnić nieco moją płytkę ponieważ trzymają się aż do zmycia i nie trzeba co chwile malować na nowo.


Po przejrzeniu wielu ofert zdecydowałam się na zestaw Neonali ponieważ najbardziej mi przypasowała oferta tej firmy. Na pewno w przyszłości będę eksperymentować ale jak na razie jestem bardzo zadowolona z tego zestawu. Kupiłam go na stronie Neonali w atrakcyjnej cenie, zapłaciłam 149 zł zamiast 229 zł. W zestawie znajduje się:
-lampa LED 9W czarna
-Baza
-Top
-Lakier Lady Ferrari
-cleaner 100 ml
-aceton 100 ml
-250 wacików bezpyłowych
-50 foli do ściągania 
-blok polerski 
-2 pilniki
-patyczki drewniane
-oliwka
-instrukcja

Obecnie na stronie Neonail możecie kupić ten zestaw z białą lampą za 159 zł.


Moje pierwsze hybrydy już za mną i powiem szczerze zaskoczyło mnie to, że okazało się to trochę trudniejsze niż myślałam, dużo czasu mi to zajęło no i trzeba wykazać się większą precyzją niż przy zwykłych lakierach, mój entuzjazm nieco opadł ale efekt końcowy był w miarę zadowalający jak na pierwszy raz i mam nadzieję, że nabiorę z czasem większej wprawy.


Hybrydy właśnie zdjęłam. Chodziłam w nich 10 dni. Wytrzymały dzienne parogodzinne mycie, sprzątanie, wycieranie, szorowanie itp, oczywiście w większości w rękawiczkach no i to zrobiło na mnie wrażenie. Końcówki nieco cię pościerały ale nie dziwie się. 
Na moje szczęście ale nieszczęście jeśli chodzi o hybrydy moje paznokcie bardzo szybko rosną, bardzo się starałam malować jak najbliżej skórek bez zalania ale po tygodniu u mnie już jest bardzo widoczny odrost, bardzo chciałabym nosić hybrydy chociaż przez te 2 tygodnie ale nie wiem czy będzie to możliwe właśnie przez to.

Poniżej czerwony kolor z zestawu i kolor, który sobie dokupiłam z kolekcji Warming Memories, który nosiłam przez ostatnie 10 dni.


Jak na razie jestem bardzo zadowolona z mojego mikołajkowego zestawu, który sobie samej sprawiłam. Na pewno po gruntownym przetestowaniu i używaniu dam znać jak hybrydy wpłynęły na moje paznokcie.

Jakiś czas temu podjęłam współpracę z Rabble, kto jeszcze nie słyszał to zapraszam. Na tej stronie znajdziecie zniżki, rabaty, promocje do różnych sklepów. Powiem Wam, że ja zawsze przed jakimś zakupem online szukam rabatów bo często można coś taniej kupić a ostatnio namiętnie kupowałam i zawsze znalazłam jakąś zniżkę. Polecam zajrzeć jakie promocje ma Sephora, zwłaszcza jeśli szukacie czegoś na ciekawy kosmetyczny prezent dla bliskich lub dla siebie, ja tam zaglądam cały czas jak poluję na jakąś rzecz ;)


A Wy sprawiliście sobie jakiś prezent mikołajkowy w tym roku?

Pozdrawiam Marta K.

78 komentarzy:

  1. Prezent idealny ;)
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny zestaw, niech dobrze służy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. powiedz temu mikołajowi aby i mnie odwiedził:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak Go spotkam to mu o Tobie wspomnę ;)

      Usuń
  4. Ja na Mikołaja sama sobie jeszcze nic nie kupiłam ale chyba to muszę zmienić :P fajny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmień to koniecznie fajnie sprawić coś sobie samej ;)

      Usuń
  5. Świetny prezent, oby dobrze służył :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też co roku jestem dla siebie Świętym Mikołajem ;) Ale takiego prezentu zazdroszczę ;) Ja zazwyczaj staram się zmieścić w mniejszej kwocie. Ale jak zobaczyłam ten zestawik to aż mi się oczy zaświeciły *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zazwyczaj tak nie szaleję ale i tak chciałam sobie taki zestaw sprawić w przyszłym roku ale nadarzyła się okazja i mam ;)

      Usuń
  7. Fantastyczny prezent. Niech ci dobrze służy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oby służył Ci jak najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja na mikołajka kupiłam sobie woski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, uwielbiam woski, mi by się przydał kominek bo mój aktualny jest malutki ;)

      Usuń
  10. wow ale super zestaw:D świetne kolory lakierów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam mieszane hybrydy xd lampa z innej bajki lakiery i clenary tez:D

      Usuń
    2. Może na Insta się pojawią ;)

      Usuń
  11. Sporo produktów i nie duże koszta ;) Nie miałam jeszcze nic z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny prezent. Ja na mikołajki nic nie dostałam ani nie kupiłam, czekam na 24 grudnia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zestaw do hybryd to swietny prezent dla siebie :))) Nie mialam jeszcze lakieró NeoNail, ale duzo osob chwali :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super prezent! Ja też marzę o hybrydach, ciągle jeszcze stosuje zwykłe lakiery. Muszę zdobyć taki zestaw! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja pokochałam hybrydy mam nadzieje, że będą Ci dobrze służył!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. super prezent :D też sobie zawsze sprawiam prezent, w tym roku poszalałam i kupiłam lustrzankę:)
    obserwuję również :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale super, zazdroszczę też by mi się przydała ;)
      Dzięki kochana :*

      Usuń
  17. Odpowiedzi
    1. Super jest, ja już długi czas marzyłam o takim ;)

      Usuń
  18. Super prezent :) ja sobie nic nie sprawiłam, dostałam kilka rzeczy :)
    Ogólnie to okna są w trakcie mycia, reszta czeka na swoją kolej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już na szczęście okna mam za sobą ale potem padłam :D

      Usuń
  19. Super zestaw :) O mnie Mikołaj w mikołajki zapomniał, ale nie zapomniał o dzieciakach. Mam nadzieje, że w święta sobie o mnie przypomni i mnie zaskoczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Great review! Wonderful set!
    I have almost the same lamp))
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  21. prezent w 10, gdyby to był zestaw z semilaca to byłabym przeszczęśliwa!

    OdpowiedzUsuń
  22. Super prezent :) idealny na święta.

    OdpowiedzUsuń
  23. uu zazdroszcze :D oj nic sobie nie kupiłam :( niestety moje finanse teraz sa przeznaczone na cos innego :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze sobie odbijesz kiesy indziej ;)

      Usuń
  24. Wow! taki prezent to sama bym z chęcią przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Hi dear! It is a very interesting kit =)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kupiłam sobie niedawno paletkę cieni o których pisałam na blogu ;) Znalazłam Cię przez przypadek bo zaczełaś obserwować mojego instagrama (mint_on_mars). Zajrzałam do Ciebie na bloga i obserwuje :) Fajnie piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana :* mi też się u Ciebie spodobało ;)

      Usuń
  27. Bardzo fajny zestaw. Ja w tym roku zamówiłam sobie JoyBox;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, jeszcze nie miałam ale obserwuję te boxy i mają bardzo fajną zawartość :)

      Usuń
  28. Amazing!!
    xx
    Mónica Sors
    MES VOYAGES À PARIS
    NEW POST: KNIT DRESS & OVERSIZED BLAZER
    DON'T MISS: MINIMAL STYLE

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny zestaw :) Obserwuję i również zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. A very interesting post !!! I like your blog and for this I stay as follower, I hope you follow me too!!!
    We'll be in touch!!!!Merry Christmas🌲🌲

    OdpowiedzUsuń
  31. Prezent pierwsza klasa! Też robię sobie prezenty:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Chyba też zrobię sobie prezent od siebie dla siebie, a co! :)
    Ja nie miałam nigdy lakierów NeoNail. Preferowałam inne marki.

    OdpowiedzUsuń
  33. Super prezent - czekam w takim razie na efekty na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja może na kolejne Mikołajki sprawię sobie taki prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajny prezent sobie sprawiłaś! Ja póki co nadal maluję klasycznymi lakierami, najaczęściej po tygodniu zmywam je i za kilka dni maluję na jakieś inne kolory. Swoją drogą ja też robię sobie prezenty dla mnie samej :D. W tym roku zamówiłam 3 książki (trochę to taki prezent świąteczno-urodzinowy, bo urodziny mam po nowym roku). DOjdą dopiero w lutym, bo jedna z nich ma wtedy premierę, ale nie przeszkadza mi to w ogóle :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz <3 Jak zostawisz adres do siebie na pewno Cię odwiedzę, zachęcam do obserwowania - odwdzięczę się ;)