środa, 11 stycznia 2017

Ekologiczny olejek do włosów z pestek moreli

Hej

Jeszcze parę lat temu nigdy nie przyszło by mi na myśl użyć jakiegokolwiek oleju na włosach a co dopiero zabezpieczać końcówki. Aktualnie już nie wyobrażam sobie żeby nie używać olejów w mojej włosowej pielęgnacji. Moje włosy wręcz piją różnego rodzaju oleje. Choć robię wszystko żeby temu zapobiec to dosyć szybko niszczą mi się końcówki, robią się sianowate, puszą się, są przesuszone więc zabezpieczenie włosów po każdym myciu jest niezbędne.

Dziś podzielę się moją opinią na temat olejku do włosów z Alterry, którego używam po każdym myciu w celu zabezpieczenia końcówek. Już od kilku lat staram się nie pomijać tego kroku w pielęgnacji ponieważ widzę znaczącą różnice w kondycji włosów.


Olejek znajduje się w buteleczce z pompką, nic się nie tłuści, nie wylewa, pompka działa bez zarzutu. Konsystencja tego olejku jest rzadka i lekka. Pachnie delikatnie, jest bardzo wydajny i starcza na bardzo długo. Po pierwszych użyciach nie powiem żebym była zadowolona z tego produktu. Nie jest to typowe silikonowe serum do zabezpieczania końcówek ponieważ w składzie są prawie same oleje. Po nałożeniu na mokre włosy nie czuć różnicy dopiero jak moje włosy wyschną (ja nie używam prawie w ogóle suszarki zostawiam włosy do wyschnięcia) czuć w dotyku miękkość i wygładzenie. Zauważyłam też, że im dłużej używam tego olejku tym moje włosy stają się gładsze, bardziej miękkie i mniej się puszą. 

Opis:

Jak już wspomniałam moje włosy uwielbiają różnego rodzaju oleje i wcześniej używałam takiego typowo silikonowego olejku i mogłam nałożyć nawet kilka pompek i moje włosy nie protestowały. A przy olejku z Alterry jedna, góra dwie pompki wystarczą żeby zabezpieczyć końcówki a w moim przypadku tak z połowę włosów ponieważ noszę dosyć krótkie włosy do ramion. Naprawdę nie polecam używać tego więcej bo ja za pierwszym razem użyłam trzech pompek no i zrobiłam sobie tłustego zlepieńca na włosach ;)

Skład:

Za 50 ml olejku z całkiem dobrym składem zapłacimy w Rossmannie 15 zł a na promocji 10 zł. Jak dla mnie super. Z każdym kolejnym użyciem ten olejek coraz bardziej przekonywał mnie do siebie. Powoli mi się kończy i czeka na mnie już coś bardziej silikonowego do wypróbowania.

Czy kupię ponownie - zdecydowanie tak.

Znacie ten olejek? Jakie są wasze ulubione produkty do zabezpieczania końcówek?

Pozdrawiam Marta K.

79 komentarzy:

  1. Moje włosy również uwielbiają oleje ;) Tego nie miałam, na końcówki obecnie używam serum z Avonu albo olejku z Vianka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te sera z Avonu się u mnie średnio sprawdziły a z Vianka jeszcze nie miałam ;)

      Usuń
  2. Widzę, że wygładza włosy:) chętnie go wypróbuje, bo obecny olejek już mi się kończy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo coś dla mnie, bo moje wlosy rownież łamią się nna koncach, rozdwajają i odpadają, pozniej np na zlewie widać, takie male koncóweczki :/
    koniecznie muszę sprawić sobie taki olejek- mam z tej firmy, olejek do masażu :)

    bardzo przydatny post :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj może Ci się sprawdzi a te olejki do masażu też bardzo lubię :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo zadowolona, pojawi się jego recenzja niebawem :)

      Usuń
  5. Ja mam olejek loton, może spróbuję ten jak skończę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie jak by się spisał na moich włosach...? widzę,że cena jest przystępna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może by Ci się sprawdził a cena faktycznie dobra zwłaszcza, że starcza na długo :)

      Usuń
  7. Miałam go i nie zachwycił mnie, ale za to siostra była zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że Ci się nie do końca sprawdził :)

      Usuń
  8. Nie miałam tego olejku, ale słyszałam że produkty tej firmy są bardzo dobre :) Obs. :*:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dużo produktów z Alterry się u mnie sprawdza ;)

      Usuń
  9. Nawet nie wiedziałam, że z tej firmy mają taki olejek. Na pewno jak go zobaczę kupię i wypróbuję. Też jeszcze jakiś czas temu nie stosowałam takich produktów, a teraz sobie nie wyobrażam. A co olejów coraz bardziej się przekonuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już bez olejów sobie życia nie wyobrażam :D

      Usuń
  10. Widzę, że blog nowy :) Zapowiada się bardzo Ciekawie - obserwuje :) P.s Olejek miałam jednak u mnie szału nie zrobił :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tego olejku ale chętnie wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam produkty Alterry ale tego jeszcze nie testowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię ich produkty :)

      Usuń
  13. Muszę się przyznać ze nie używam olejów.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie słyszałam nigdy o takim olejku! :) Pozdrawiam cieplutko! ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię produkty Alterry, więc chętnie bym go kupiła. Ale mam bardzo dużo produktów do zabezpieczania końcówek i muszę je w końcu skończyć :P Faktycznie ma super skład.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na szczęście otwieram po jednym produkcie i aż się nie skończy nie sięgam po nowe rzeczy ;)

      Usuń
  16. Firmę widziałam już w jakimś poście, sama nic od nich nie miałam. Na końcówki włosów używam serum od Avon ;)Kiedyś skuszę się na coś z Alterry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dużo produktów już używałam z tej firmy i większość mi się sprawdza, polecam wypróbować ;)

      Usuń
  17. Uwielbiam Alterrę, stosunek ceny do jakości świetny ;)
    Muszę wypróbować. Poczekam na promocję :D

    Mogłabyś poklikać u mnie na blogu w linki w najnowszym poście? Będę wdzięczna :D
    http://sarowly.blogspot.com/2017/01/33-romwe-winter-wishlist.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze kupuję w Rossmannie na promocjach ;)

      Usuń
  18. Nigdy o nim nie słyszałam...
    Zapraszam do mnie, na blogu trwa konkurs - zachęcam do wzięcia udziału :)

    OdpowiedzUsuń
  19. aktualnie używam olejku arganowego ale nie wiedziałam, że takie dobroci można znaleźć z Alterry :)

    OdpowiedzUsuń
  20. używałam podobny na włosy. ale efektu brak...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie było u Ciebie żadnego efektu

      Usuń
    2. moje kudły są wiesz kapryśne;D

      Usuń
  21. Nie miałam go :) teraz używam olejku Mariona w sumie to miałam wszystkie warianty jakie są dostępne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam jeden z tych olejków Marion ale u mnie na włosach się on nie sprawdził

      Usuń
  22. Niestety nie znam produktu, ja używam olejki do włosów z Mariona. :)

    Pozdrawiam ciepło. ;*

    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię olejki do włosów, tego jeszcze nie miałam.
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Moje włosy, a głównie skóra na głowie bardzo potrzebuje czegoś tłustego. Dlatego co jakiś czas stosuję oleje:)
    Z tym się jeszcze natomiast nie spotkałam :)

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawy produkt. Ja ostatnio do porcji szamponu wlewam trochę olejku z jojoba mieszam i tym myję i też w końcu włosy przestały się puszyć. Może spray to lepszy pomysł. Muszę sprawdzić.
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super pomysł z tym olejkiem w szamponie, muszę kiedyś spróbować ;)

      Usuń
  26. pierwsze słyszę o takim olejku, ale świetnie się zapowiada :)

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ja już Cię obserwuję, zapraszam do mnie :)

      Usuń
  27. na same końce sprawdzają się produkty z silikonami które je zabezpieczają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ten olejek mi się już kończy i czeka na mnie coś z silikonami do wypróbowania :)

      Usuń
  28. Dużo ostatnio słychać o tych olejkach Altera, muszę w końcu zakupić. Widzę, że nowy blog. Obserwuję i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  29. ciekawe czy byłabym z niego zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  30. Moje włosy tez piją wszelkie olejki czy odzywki , maski ;) ALe ulegają poprawię ;))

    OdpowiedzUsuń
  31. Znam, kiedyś nie robił rewelacji, ale mam go w domu więc znów przetestuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie dopiero po dłuższym czasie stosowania tego olejku zauważyłam poprawę stanu włosów, na początku nie byłam nim zachwycona ;)

      Usuń
  32. Uwielbiam ten z granatu stosować na włosy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ten z granatu stosuję do włosów, na twarzy zupełnie mi się nie sprawdził :)

      Usuń
  33. Bardzo ciekawy olejek, będę musiała wypróbować! :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  34. Jeszcze go nie stosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. dawno nie miałam jakiegoś olejku z alterry.

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam ten olejek. Pamiętam, że bardzo dobrze działał na moje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że u Ciebie też się sprawdził :)

      Usuń
  37. Nie znam bo w ogóle nie sięgam po kosmetyki tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  38. Mam jakiś olejek od nich ,ale wydaje mi się, że jakiś inny. Mysle, że i ten fajnie by się u mnie sprawdził ,a cena bardzo przyjazna :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Great review! Wonderful product!
    Have a good day!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  40. Hey!
    I saw your blog and I liked, I am following u now and I hope u can visit my blog and follow me back, great post.
    Kisses ^^

    OdpowiedzUsuń
  41. moje włosy są w fatalnym stanie od ciągłego farbowania więc chętnie przetestuję :)

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ja już Cię obserwuję od jakiegoś czasu, zapraszam do obserwacji u mnie :*

      Usuń
  42. bardzo fajny post, patrząc na moje końcówki włosów czas zacząć używać :D
    http://princessgaba.blogspot.com/ zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo go lubię, ogólnie lubię Alterrę ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz <3 Jak zostawisz adres do siebie na pewno Cię odwiedzę, zachęcam do obserwowania - odwdzięczę się ;)