sobota, 21 stycznia 2017

Nowości z ostatnich tygodni

Hej!

Dziś luźny post o kilku nowościach, które niedawno do mnie wpadły ;) Wybrałam najciekawsze rzeczy bo z pewnością nie jest to wszystko co zakupiłam ostatnio. Cały czas mi coś wpada w ręce jak tylko wychodzę na zakupy. Na bieżąco wrzucam na mój Instagram nowości i raczej tam się będą pojawiać moje zakupy kosmetyczne i nie tylko więc zapraszam do obserwacji. W listopadzie zamówiłam też parę rzeczy z Aliexpress i większość mi już przyszła więc postanowiłam podzielić się moimi wrażeniami z tych zakupów.


Jeśli jeszcze nie wiecie to w Tesco pojawiło się parę nowych firm kosmetycznych, które były gorzej dostępne stacjonarnie. U mnie oprócz Organic Shop widziałam jeszcze parę rzeczy z Natura Siberica. Choć w moim mieście były tylko dwie małe i do połowy puste szafeczki z tymi kosmetykami to udało mi się dorwać aloesowy żel pod prysznic, figowo - migdałową maskę do włosów i balsam z liczi, Miałam już kiedyś kosmetyki z tej firmy i byłam zadowolona z ich działania. Warto coś wypróbować ponieważ ceny wahają się w okolicach 6 - 8 zł


W Rossmannie dorwałam olejki do ciała od Evree za ok 11 zł (cena na do widzenia), po wypróbowaniu Multioils Bomb wróciłam po jeszcze jeden olejek. Zauważyłam, że od jakiegoś czasu balsamy średnio dają radę przy mojej suchej skórze więc postanowiłam włączyć olejki do pielęgnacji ciała i jak na razie jestem bardzo zadowolona. Olejek pod prysznic Isana to jest mój ulubieniec od kilku lat, zużyłam już niezliczoną ilość butelek, choć nie pachnie jakoś ładnie to mi to nie przeszkadza ani trochę, zamierzam go wypróbować również do mycia pędzli, podobno domywa wszystko. Kiedyś był tańszy i można było go kupić za 4 zł aktualnie kosztuje 7 zł. Ziaja Ulga do mycia twarzy to niepieniący się "olejek", który wcale nie jest olejkiem, nie pieni się i prawie nie pachnie ale moja skóra twarzy bardzo go lubi. No i silikonowe serum do końcówek Green Pharmacy, które dużo osób poleca. Kończy mi się aktualny olejek z poprzedniego posta i zobaczymy jak ten się sprawdzi.


W moim ukochanym Yves Rocher dorwałam za połowę ceny (16 zł zamiast 32 zł) moją ukochaną oliwkę pod prysznic z olejkiem arganowym, również zużyłam jej parę butelek, zapach ma nieziemski, do moich zakupów mogłam sobie dobrać balsam do ciała, padło na kokos.


Udało mi się odwiedzić Drogerię Natura (u mnie w mieście jej niestety nie ma, dramat wiem), akurat były jakieś promocje ale staram się nie szaleć i kupiłam za 3,75 spray do czyszczenia pędzli z Natura Accessories, czarny eyeliner z Kobo za 11,69 zł, szukam dobrego zamiennika eyelinera, który miałam parę lat temu z Essence, ten liner był u mnie nie do zdarcia. Trio cieni z Wet n Wild Walking on eggshells za 8,39 - pierwszy raz zakupiłam coś z tej firmy. No i słynny już podkład z Catrice w najjaśniejszym kolorze, oby się u mnie sprawdził.


Teraz będą rzeczy z Ali. Zestaw pędzli 17 zł, przyszły w 2 tygodnie. Są mięciutkie, nie śmierdziały, włosie się trzyma, nic nie leci.


Zestaw pędzli do oczu 14 zł, szły 4 tygodnie. Jeszcze ich nie używałam. Cierpiałam na brak pędzelków do oczu i teraz mam już to co potrzebuję. Jak otworzyłam paczkę powalił mnie zapach kleju ale szybko wywietrzał.


Ktoś gdzieś polecał te rzęsy to wzięłam, w końcu kosztowały 3 zł, przyszły w niecałe 4 tygodnie, jest ich 5 par, nie są sztywne i znajdują się na przeźroczystym pasku. Ja jeszcze nie zakładałam na dłużej sztucznych rzęs ale z takim można próbować. No i mięciutki fioletowy pędzelek kosztował mnie 5 zł i szedł aż dwa miesiące.


No i 10 ledowych lampek flamingów na baterie. Kosztowały 17 zł i szły 3 tygodnie. Są cudowne. Jeszcze nie wiem gdzie je powieszę ponieważ w pokoju mam już dwa sznury lampek, po prostu uwielbiam.


To tyle z moich zakupów z ostatnich tygodni. Czekam jeszcze na jedną rzecz z Ali ale jak dojdzie to pewnie pojawi się na Insta.

A Wy kupiliście ostatnio coś ciekawego?


Pozdrawiam Marta K.

97 komentarzy:

  1. Miałam kiedyś ten olejek Evree:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się zakochałem w tym zapachu, no i bardzo fajnie się wchłania :)

      Usuń
  2. Mam nadzieję ze podkład Catrice przypadnie Ci do gustu! Ja go uwielbiam ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tę mam taką nadzieję, nic mojej skórze nie pasuje do końca jeśli chodzi o podkłady ;)

      Usuń
  3. Gdzie udało Ci się kupić ten podkład? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udało mi się go trafić w Hebe ale musiała być chyba akurat dostawa bo było ich dużo i wszystkie kolory a potem ich już nie widziałam ;)

      Usuń
  4. Też udało mi się dorwać podkład z Catrice :) Ale śliczne pędzle!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo świetnych kosmetyków!
    Uwielbiam olejki z Evree, olejku z Isany używam właśnie do prania Beautyblendera - wszystko wymywa się w sekundzie! Do ciała... ten zapach mnie odrzuca :)

    Z Organic Shop kocham peelingi cukrowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Peelingu nie udało mi się na razie dorwać ale na pewno wypróbuję :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Były jeszcze ananasy ale w końcu zdecydowałam się na flamingi ;)

      Usuń
  7. piękne pędzle, bardzo lubię kosmetyki evree i ten olejek z isany, fajne nowości

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ceny na te olejki z Evree, sama bym je chętnie kupiła :) Kosmetyki Organic Shop bardzo mnie kuszą, ale do Tesco mi kompletnie nie po drodze, chyba zamówię sobie coś online, ceny mają przystępne :)
    Pędzelki do makijażu oczu wyglądają interesująco. Ja czekam na kilka paczuszek z Chin, zamówiłam sobie m.in. zestaw 11 masek w płachcie TonyMoly :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale nowości. Firma Organic Shop robi się coraz bardziej popularna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłam właśnie, ja już parę lat temu używałam kilka kosmetyków z tej firmy i w miarę się z nimi polubiłam ;)

      Usuń
  10. Widzę, że fajne są kosmetyki w drogerii Natura, a ja jakoś dziwnym trafem do niej nie chodzę.
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Dużo fajnych nowości;) Kosmetyki organic shop też widziałam w Tesco i planuję coś wypróbować;) Oby wszystko się sprawdziło;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej kusi mnie podkład Catrice

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już nie mogę się doczekać aż go wypróbuję, mam dwa otwarte podkłady i czekam aż choć jeden mi się skończy ale chyba pęknę i go otworzę w końcu bo się nie doczekam ;)

      Usuń
  13. Sporo Ci się tego nazbierało. Widzę dużo ciekawych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne nowości. Olejek z Isany również ostatnio zakupiłam. Fakt, nie pachnie zbyt ładnie, ale całkiem fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten kokos z YR ma obledny zapach. Zaciekawil mnie olejek z Isany

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie lubię kokosowe zapach więc musiałam się na niego skusić ;)

      Usuń
  16. Pędzle super zawsze się przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Te organiczne kosmetyki z Tesco i pierwsze pędzelki najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Zawsze zamawiam pędzle z Ali - są genialnej jakości. Lampki- flamingi- chyba poczułam, że muszę je mieć :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pędzle faktycznie są fajne a ceny świetne, co do lampek to były jeszcze inne wzory, mnie kusiły jeszcze ananasy i nie wiem czy kiedyś ich również nie zakupię :D

      Usuń
  19. mam maskę z pierwszego zdjęcia, niestety się nie sprawdza :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To szkoda, u mnie maski idą jak woda więc się jakby co nie zmarnuje ;)

      Usuń
  20. produkty oranic shop bardzo lubię natomiast olejku isana to za dopłata nie chcę

    OdpowiedzUsuń
  21. Z chęcią przygarnę maskę do włosów :D

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Pędzelki wyglądają ślicznie :D Ja niedawno zaopatrzyłam się w podróbki Zoevy :D Gdzieś niedługo planuję napisać ich recenzję na blogu. Są podobne do tych Twoich ;) Olejek z Isany też bardzo lubię. Zapach jakoś bardzo mi nie przeszkadza. Kupiłam go pod prysznic, ale ostatnio wypróbowałam do mycia gąbki do makijażu i sprawdza się w tym celu idealnie. Z pędzlami dobrze radzi sobie zwykły szampon do włosów, więc na nie nie zużywam olejku. Raczej nie wrócę do niego, jeżeli chodzi o kąpiel, ale chętnie będę go kupowała do mycia gąbki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie przeczytam recenzję pędzli, bardzo mnie ciekawią jak u innych się takie tańsze pędzle sprawdzają ;)

      Usuń
  23. Firmy Organic Shop jeszcze nie znam, ale zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Organic Shop <3 bardzo polubiłam w ostatnim czasie tą markę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Też kupiłam te lampki na aliexpress i czekam na dostawę :D

    OdpowiedzUsuń
  26. super nowości <3 szczególnie podobają mi się rzęski i pędzelki na punkcie tych rzeczy mam bzika :>D

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Te flamingi ciekawe. Tez lubie lampki w pokoju I mam juz przesadnie za duzo :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Flemingi od razu mnie urzekły ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne są, kusiły mnie jeszcze ananasy ;)

      Usuń
  29. Ja czekam na moje paczuszki z Ali :)

    OdpowiedzUsuń
  30. uwielbiam ziaje :) a co do pędzli - marza mi sie takie zestawy! :D chociaz pewnie potem bym i tak rzadko je używała :D no ale jak to z babeczkami bywa :D - chcemy wszytsko! :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne rzeczy. Te pędzle pięknie się prezentują. Podkład z Catrice chętnie bym wypróbowała, ale jest dla mnie za ciemny :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to szkoda a ja pierwszy raz w życiu wzięłam najjaśniejszy podkład z gamy bo bladziochem nie jestem ale dużo osób pisało, że nie jest za jasny i do tego trochę ciemnieje ;)

      Usuń
    2. No właśnie :( mam nadzieję, że zrobią więcej kolorów :) w tym baaardzo jasny dla mnie ;)

      Usuń
  32. Fajne te pędzelki, muszę w końcu zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajny zestaw no i nie za drogi ;)

      Usuń
  33. Ojej ileż tu dobroci! z Organic Shop na pewno będziesz zadowolona - uwielbiam ich produkty :) Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już parę lat temu miałam z nimi do czynienia i byłam zadowolona ;)

      Usuń
  34. Świetne pędzle :D

    Zapraszam do mnie na konkurs, w którym do wygrania box pełen słodkości prosto z Japonii :)
    melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Produkty Organic Shop mocno mnie kuszą - muszę w końcu je wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dosyć ciekawe mają produkty i ceny bardzo zachęcające ;)

      Usuń
  36. Jestem ciekawa tych olejków z Evree! ;) widziałam tą cenę jednak ich nie kupiłam ..żałuję :(

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja do olejku Isana zawsze dodawałam kilka kropel olejków eterycznych żeby zabić ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super pomysł dla tych co nie mogą znieść tego zapachu ;)

      Usuń
  38. nonono :) fajne nowości i w piękne pędzle się zaopatrzyłaś!! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Sporo ciekawych produktów. Ja planuję kupić podkład Catrice, bo odkąd zmienili Healthy Mix'a szukam nowego ulubieńca. Rozglądam się też za sztucznymi rzęsami lub kępkami. Muszę w końcu opanować do perfekcji ich przyklejanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja ciągle odkładałam wypróbowanie Healthy Mix'a i teraz nie wiem czy się na niego skuszę w tej nowej wersji, co do rzęs to u mnie to samo ;)

      Usuń
  40. bardzo lubię produkty z Organic Shop - tanie dobre i sklad dobry

    OdpowiedzUsuń
  41. Odpowiedzi
    1. Dokładnie, choć ja nie mam akurat wysokich wymagań bo nie maluje się za często i dużo cieniami ale może teraz zacznę ;)

      Usuń
  42. te lampki są super, mega oryginalne :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Czy olejków Evree już nie będzie skoro jest cena na do widzienia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba Rossmann je wycofuje ze swojej oferty ale w innych drogeriach powinny być dostępne bez problemu :)

      Usuń
  44. Olejek Yves Rocher również uwielbiam :-) No i słynny podkłąd Catrice nad którym wciąż się zastanawiam i którego nigdzie nie ma :-) pędzle prezentują się świetnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  45. Na kosmetyki z Organic Shop czaję się już od dawna. Skoro jednak polecasz to chyba się skuszę!
    Pędzle super! Fajnie, że udało Ci się trafić na coś dobrego :)

    Obserwuję :*
    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne składy i niskie ceny no a jakie zapachy nigdy nie wiem co wybrać ;)

      Usuń
  46. Lubie ten olejek Isany, faktycznie świetnie domywa pędzle :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetne pędzelki mam nadzieję, że super się sprawują :)
    Pozdrawiam.
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Olejek pod prysznic ISANA jest najlepszy <3

    OdpowiedzUsuń
  49. Lubię Evree. Podkład Catrice KOCHAM wielbię pod niebiosa. Oszczędzam go, bo tak trudno go zdobyć niestety :( A na pędzelki sama mam ochotę

    OdpowiedzUsuń
  50. Nie potrafię doklejać sobie rzęs -.- i mnie to irytuje przeokropnie

    OdpowiedzUsuń
  51. Miałam oliwkę z YR - jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  52. Dostępność kosmetyków od Organic Shop w Tesco bardzo mnie uradowała :) Okazało się, że mój stacjonarny sklep ze zdrową żywnością i naturalnymi kosmetykami również ma bogaty asortyment tej marki :D Aktualnie testuję maskę do włosów z awokado i jeden szampon. Na testy czeka masło do ciała, jeszcze jednak maska do włosów i szampon :P Zobaczymy co to będzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Ostatnio skusiłam się na zakup balsamu do ciała Organic Shop, niestety nie bardzo przypadł mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz <3 Jak zostawisz adres do siebie na pewno Cię odwiedzę, zachęcam do obserwowania - odwdzięczę się ;)