sobota, 28 stycznia 2017

Olejowanie włosów z Yves Rocher

Hej!

Dziś będzie słów kilka o olejowaniu włosów. Jak się przekonałam nie raz jest to sprawa bardzo indywidualna w zależności jakie włosy się posiada i jak się zachowują. Ja i moja kumpela mamy podobne włosy - farbowane, przetłuszczające się przy skórze głowy a suche na końcach i to co u niej się sprawdza u mnie to katastrofa i na odwrót. Po prostu nie ma innej rady jak sprawdzać wszystko na własnych włosach.

Każdy musi znaleźć swój sposób na olejowanie, nie ma jednego przepisu. Jedni olejują włosy codziennie, jedni raz na tydzień, można nakładać olej na noc a można na parę godzin albo i na godzinę. Na pewno na blogu pojawi się za jakiś czas mój aktualny sposób, do którego doszłam po paru latach prób.
Wczytując się w blogi zaczynając moją przygodę z olejowaniem dowiedziałam się żeby próbować różnych olei aż natrafi się na ten, który będzie odpowiadać naszym włosom (pomijam już tu porowatość itp) i ja tak robiłam ale nie widziałam żeby to coś dawało a próbowałam miesiącami. Zmieniło się to gdy gdzieś wyczytałam, że jak nie sprawdza się żaden olej najlepiej wypróbować mieszanki różnych olei. 

Ja Wam właśnie to również poradzę bo to był strzał w dziesiątkę. Jeśli macie ukochany olej, który działa na Waszych włosach to super a jeśli ktoś tak jak ja nie widzi rezultatów stosując pojedynczy ojej to warto wypróbować mieszanki.


Można samemu pomieszać rożne oleje i ja tak teraz robię ale można znaleźć już gotowe mieszanki.
Jako, że Yves Rocher to jedna z moich ulubionych firm kosmetycznych to nie mogłam nie wypróbować tego olejku, który bardzo dużo osób lubi i poleca.
 
Opis:

Olejek jak widać zamknięty jest w plastikowej butelce z małą dziurką, przez którą można spokojnie dozować odpowiednią ilość i nic się nie rozlewa i nie tłuści dookoła. Ma cudowny zapach. Jest dosyć wydajny, mam go już długo ale w międzyczasie eksperymentowałam z innymi olejami. Na opakowaniu podają żeby na dziesięć minut przed myciem nałożyć go na suche włosy. Jak ktoś nie ma czasu to można ale ja nakładam go na ok godzinę lub dwie przed myciem, robię tak zresztą przy każdym olejowniu. Olejek bez problemu się zmywa. Włosy po jego użyciu są mięciutkie, gładkie i odżywione no i się nie puszą. Robi to co ma robić

Skład:

Skład ma dosyć przyzwoity, prawie same oleje. Za 150 ml zapłacimy 27,90 zł więc trochę sporo ale na stronce aktualnie kosztuje 22,90 zł więc warto polować na rabaty.
Moje włosy bardzo się z nim polubiły i to mi wystarcza.

Czy kupię ponownie - zdecydowanie tak.

Olejujecie włosy? Jakie są wasze ulubione oleje?


Pozdrawiam Marta K.

91 komentarzy:

  1. Już dawno nie olejowałam włosów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak włosy tego nie potrzebują to nie widzę powodów do olejowania, ewentualnie raz na jakiś czas można ;)

      Usuń
  2. Ostatnio bardzo rzadko nakładam oleje na włosy ale też nie czuję by tego potrzebowały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nie ma potrzeby to ja też ograniczam olejowanie ;)

      Usuń
  3. Jeśli olejuję włosy to sięgam po mieszankę 7 olejów z Nacomi. Tych z YR jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie mieszanki jak na razie rządzą, przyglądałam się już tej mieszance z Nacomi i pewnie kiedyś wypróbuję ;)

      Usuń
  4. chyba ten olejek jest z zielonym punktem czyli nie podlega rabatom o ile sie nei mylę. Może czasem sklepy robią promocje na niego. JA też lubię produkty z YR choć ostatnio nic nie mogę znaleźć tam więc kupiłam żele pod prysznic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jest to produkt z zielonym punktem więc rabaty na niego nie obowiązują ale sklep ma często promocję na niego, ja swój olejek dostałam kiedyś do zakupów ;)

      Usuń
    2. Może i ja się kiedyś załapię

      Usuń
  5. Nigdy w życiu nie olejowałam włosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nie potrzebujesz to nie widzę takiej potrzeby :)

      Usuń
  6. Ja póki co olejuje olejem kokosowym i olejkiem baby dream fur mama :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oba oleje już gościły na moich włosach, Baby Dream fur mama jest świetny i też go bardzo lubię ;)

      Usuń
  7. Olejowałam nim włoski- jest świetny i nie tłusty, na stronie dostępny taniej niż w gazetce czy w sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że też Ci się sprawdził ;)

      Usuń
  8. Mamy okazję zobaczyć Pani bloga po raz pierwszy i jesteśmy pod wrażeniem, będziemy zaglądać częściej! ❤️ Zapraszamy Panią i czytelników do wzięcia w udziału w konkursie walentynkowym, w którym można wygrać perfumy Carolina Herrera Good Girl, Armani Acqua Di Gio Profumo oraz voucher. Pozdrawiamy! http://wisebears.pl/konkurs-walentynkowy/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mamy okazję zobaczyć Pani bloga po raz pierwszy, gratulujemy i będziemy zaglądać częściej! :) Zapraszamy Panią i czytelników do wzięcia w udziału w konkursie walentynkowym, w którym można wygrać perfumy Carolina Herrera Good Girl, Armani Acqua Di Gio Profumo oraz voucher. http://wisebears.pl/konkurs-walentynkowy/ Trzymamy kciuki i pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam tego olejku i w sumie nic z YR, ale muszę w końcu na coś się skusić z tej firmy;) Ja 1 w tyg. olejuję włosy oliwą z oliwek;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też olejowanie odbywa się raz w tygodniu ;)

      Usuń
  11. U mnie z systematycznością olejowania na bakier :/ tego olejku nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też czasami z tym jest różnie, staram się olejować włosy co najmniej raz na tydzień ale czasem moje włosy tego nie potrzebują ;)

      Usuń
  12. fajnie, że olej z YR się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja do olejowania używam oleju kokosowego virgin z Bio Planet :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też używałam tego oleju jak moje włosy były w lepszej kondycji, przy wysokoporowatych włosach ten olej się nie sprawdza a teraz mam po części właśnie takie włosy ;)

      Usuń
  14. Ja jestem wielką fanką kosmetyków Yves rocher! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja regularnie używam olejków i nie wyobrażam sobie mojej pielęgnacji włosów bez nich! Rzadko sięgam po mieszanki. Chociaż te z GP się nieźle sprawdziły. Nie wiedziałam nawet, że YR ma olejki do włosów, może kiedyś na próbę kupię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też już nie wyobrażam sobie pielęgnacji bez olejków i to nie tylko do włosów ;)

      Usuń
  16. Też uwielbiam produkty firmy Yves Rocher :) znam ten olejek i regularnie go używam :)

    zanzadra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ja olejuję:) regularnie sumiennie co mycie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to jestem pod wrażeniem systematyczności ;)

      Usuń
    2. przyzwyczaiłam się do tego :D

      Usuń
  18. Olejuję włosy dość rzadko ale robię to tylko organicznym olejem kokosowym - wydaje mi się, że co naturalne to najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kiedyś używałam tego oleju ;)

      Usuń
  19. Ja używam oliwki z BabyDream z Rossmanna. Mamy gotową mieszankę, która u mnie bardzo dobrze się sprawdza, ale nie wykluczam, że kiedyś popróbuję inne. Olejuję raz w tygodniu przez godzinę i bezpośrednio przed każdym myciem nakładam na włosy, żeby ochronić trochę przed detergentami w szamponie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam teraz tę oliwkę u siebie i podobnie olejowanie przebiega u mnie ;)

      Usuń
  20. O tym oleju wcześniej nie słyszałam. Ja staram się olejować, choć czasami przynaję że zapominam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się czasem zdarza zapomnieć ;)

      Usuń
  21. Ja używam olejków tylko na końcówki i to jakichś takich najtańszych z biedronki :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię produkty YR póki co mam kilka olejków które używam na zmianę i póki co nie planuje zakupu nowego olejku ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kiedyś olejowałam, ale odkąd mam problem z przetłuszczaniem już tego nie robię, ale ogólnie lubię produkty z YR :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam problem z przetłuszczaniem ale staram się olejować włosy na długości i omijać skórę głowy no i olejuje nie częściej niż raz w tygodniu ;)

      Usuń
  24. I heard about this product a lot of good reviews!
    Have a nice day!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  25. I love your blog. Maybe we can follow to each other?
    Let me know :)

    www.theinvisiblebutterfly.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Of course we can follow each otcher ;)

      Usuń
  26. Nie miałam tego olejku, ale olejowanie włosów to dla mnie podstawa pielęgnacji :) Nie wiem jak mogłam kiedyś bez tego funkcjonować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również nie wiem jak się wcześniej obywałam się bez olejków ;)

      Usuń
  27. Świetny produkt:) super pędzelki <3

    OdpowiedzUsuń
  28. niestety, nadal go nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo lubię olejowanie, obecnie mam Vianka olejek pomarańczowy. Z tej serii YR uwielbiałam szampon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaciekawiły mnie ostatnio te olejki Vianka ;)

      Usuń
  30. Tego olejku z YR nie znam. Robię olejowanie, teraz mam olejek kokosowy z Vatika, ale dzięki za pomysł żaby olejki mieszać. Nie robiłam tak wcześniej, a muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Chyba muszę spróbować tego olejowania ;)
    Utworzyłam nowego bloga o tematyce urodowej, lifestyle, powstał już drugi post! Tym razem na temat cudownych właściwości olejku rycynowego, zapraszam! http://13hacks.blogspot.com/2017/01/olejek-rycynowy-pynne-zoto_31.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, może zdziałać cuda na włosach ;)

      Usuń
  32. Parę lat temu olejowałam swoje włosy czystym olejem kokosowym który bardzo im służył. Teraz niestety nie mam na to czasu;/

    OdpowiedzUsuń
  33. I like your blog

    Would you like to follow each other on GFC?
    Please let me know on my blog and I will follow back as soon as possible!

    Have a lovely day!
    Sabine - lilyfields.de

    OdpowiedzUsuń
  34. Już się zbieram do zamówienia na stronie :D wrzucę go na pewno do koszyczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super ;) Mi zostało go już na 2-3 użycia i też sobie go pewnie kiedyś znów zamówię choć mam jeszcze parę innych olejów do zużycia ;)

      Usuń
  35. Całkiem fajny produkt, lubię tą markę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię YR, chyba mam aktualnie najwięcej kosmetyków do pielęgnacji właśńie z tej firmy ;)

      Usuń
  36. Tyle o tym kosmetyku dobrego słyszałam, że chyba powędruję do Yves Rocher!

    OdpowiedzUsuń
  37. do olejowania włosów zabieram się i zabrać nie mogę.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  38. Kiedyś próbowałam olejowac ale zmywanie olejku mnie przerosło! Hehe ❤

    OdpowiedzUsuń
  39. Osobiście do olejowania używam używam odżywki z Syossa z mieszanką olejów i jest świetna, choć jej spłukiwanie... to katorga ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim włosom jakoś nie podpasdowały produkty z Syossa ;)

      Usuń
  40. lubię produkty tej firmy ze względu na żele pod prysznic i kremy, olejku nigdy nie miałam :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Na razie nie potrzebuje aby skorzystać z tego produktu ale na pewno go zapamiętam ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Na pewno skorzystam z tego olejku gdy skończy się zima. Moje włosy już teraz są w opłakanym stanie,a co to będzie dalej...

    OdpowiedzUsuń
  43. I still did not know this product but I was curious.
    I just follow the blog, follow back?
    Kisses
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  44. Właśnie mam zamiar zacząć olejowac włosy, bo widzę, ze tego potrzebują 😊😊 Kochana a olejowalas olejkiem kokosowym ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olejowałam ale jak miałam włosy w lepszej kondycji ponieważ olej kokosowy nie nadaj się do włosów wysokoporowatych a teraz mam rozjaśnione włosy i powoli wracam do swoich naturalnych no i szczerze powiedziawszy nie planuje powrotu do tego oleju ponieważ nie zauważyłam żeby cokolwiek robił z moimi włosami, był ok ale efekty były marne. Ja od paru lat regularnie farbuję włosy, może na naturalnych lepiej się sprawdzi :)

      Usuń
  45. Nie miałam jeszcze nic z YR, ale najbardziej lubię takie mieszkanki olejowe niż konkretny, jeden olej - zdecydowanie mieszanki lepiej sprawdzają się na włosach. Buziaki Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  46. niestety masz rację- wszystko trzeba sprawdzać na własnych włosach. Ja ostatnio próbuję walczyć z moimi włosami za pomocą oleju kokosowego. Zaczęłam terapię stosunkowo niedawno, więc trudno mi mówić o efektach... ale mam nadzieję, że będzie dobrze :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Thank you for following my blog.
    I follow you back :)

    Have a lovely day!
    Sabine - lilyfields.de

    OdpowiedzUsuń
  48. Nigdy nie miałam styczności z olejowaniem włosów , chyba moje kosmyki na razie nie wymagają tego :) Muszę się z Tobą zgodzić odnoście indywidualności włosa , wiele razy używałam polecanych kosmetyków a efekt nie był zbyt spektakularny i na odwrót :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Olejowałam włosy dwa razy olejem z pestek winogron i to nie dla mnie. Pewnie to nie olej dla mnie, ale teraz nie chce mi się próbować, który jest odpowiedni do moich włosów. :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Szczerze to nie olejowałam włosów ale myślę, że moje włosy są w dobrej kondycji i nic im już nie trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Kiedyś olejowałam włosy :) ale teraz idę na łatwiznę :p maska/odżywka na kilka minut i z głowy :p choć zdarza mi się nakładać olejek jojoba lub ze słodkich migdałów na końce :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Moim włosom taka kuracja by się przydała, dlatego muszę wypróbować :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Już od dobrych kilku miesięcy nie miałam oleju na włosach :( I niestety widać różnicę.. Mam nadzieje, że w nowym semestrze na studiach będę miała więcej czasu dla siebie i wrócę do tego :)
    A jak olejowałam to najbardziej lubiłam alterrę, yr to firma mało mi znana :)

    OdpowiedzUsuń
  54. będę musiała wypróbować :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz <3 Jak zostawisz adres do siebie na pewno Cię odwiedzę, zachęcam do obserwowania - odwdzięczę się ;)