sobota, 4 marca 2017

Evree - ekspresowo nawilżający spray do stóp

Hej!

Wiosna coraz bliżej a ja i większość ludzi w około kaszle, psika i źle się czuje. Ale walczę dzielnie z przeziębieniem i czekam na wiosnę.

Nie wiem jak Wy ale ja swoje stopy traktuję po macoszemu. Raz na jakiś czas zrobię in relaksującą kąpiel ale powiem szczerze, że ciągle o tym zapominam i muszę się w końcu zabrać w sobie żeby regularnie dbać o moje stopy. Ja po prostu nienawidzę smarować stóp kremem i czekać z nogami w górze długie minuty aż krem się wchłonie. 
I tutaj właśnie wkracza Evree. Długo szukałam nawilżającego preparatu do stóp w sprayu. Owszem w sklepach można znaleźć produkty do stóp w tej formie ale nie były to preparaty nawilżające a raczej dezodoranty do stóp. Ogromna była moja radość gdy Evree wypuściło alternatywę dla kremu w formie ekspresowo działającego nawilżającego sprayu do stóp. Czy się u mnie sprawdził? Zapraszam do dalszej części posta.


Spray znajduje się w wygodnej buteleczce i aplikujemy do do góry dnem więc bardzo wygodnie jeśli chodzi o stopy. Pachnie bardzo świeżo, miętowo. Spryskujemy umyte, suche stopy i czekamy do wchłonięcia. Muszę Wam powiedzieć, że ja jestem w niebie. Nie wchłania się w sekundę ale porównując do zwykłego kremu to trwa chwilkę. Byłam sceptycznie nastawiona jeśli chodzi o nawilżenie ale już po pierwszym użyciu moje obawy zostały rozwiane. Stopy są gładkie, miękkie i faktycznie nawilżone. Nie zauważyłam natomiast żeby chronił przed nadmiernym poceniem ale zobaczymy jak będzie się spisywał latem. Normalnie zmuszam się żeby raz w tygodniu posmarować stopy kremem a przy tym sprayu codzienne spryskanie stóp nie stwarza żadnego problemu. Ja jestem zachwycona. Jeśli chodzi o wydajność to jest średnia, ja sporo pryskam po stopach więc dosyć mi go ubywa.


Jeśli tak jak ja nie lubicie używać kremów do stóp to bardzo Wam polecam ten spray. Za 150 ml zapłacimy ok 13 zł, ja swój kupiłam w lokalnej drogerii za 8,50 zł. Na pewno zostanie ze mną długi czas. Bardzo przyda mi się latem ponieważ moje stopy stają się czasem tak suche, że aż bolą a stosowanie kremów do stóp w lato to istna katorga. 

Czy kupię ponownie - zdecydowanie tak!

Znacie ten spray? Lubicie dbać o swoje stopy?


Pozdrawiam Marta K.

64 komentarze:

  1. O coś dla mnie ;) muszę kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. I follow the blog. I'll wait. Dblogu.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja przekonałam się do kremów do stóp, chociaż czasami o nich zapominam, bądź nie mam czasu. Taki spray to fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja cały czas zapominam o kremach do stóp ;)

      Usuń
  4. Nie znam tego sprayu, ale jakoś tak wolę kremy do stóp ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie użyłabym, jak wieczorem nie mam już czasu mogłoby być ekspresowo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Och tak! Czasami by się coś takie przydało! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tak jak Ty nie przejmuję się za bardzo stopami, ale i nie mam z nimi większych problemów. Czasem pumeks oraz kremik i tyle, więc tego typu produkty nieszczególnie mnie ciekawią.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nice product. Can we follow each other http://tembelprenses.blogspot.com.tr/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja do stóp dawno nic nie używałam :/ chyba czas to nadrobić.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam, ale kiedyś może się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. za 9 zł na promocji warto gościa mieć:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie używałam takich specyfików. Jak trafię na niego na promocji to możliwe, że wrzucę do koszyka ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie miałam go jeszcze okazji testować.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiem czy miałam coś do stop z evree ale lubie ich serum do rąk:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nie miałam jeszcze nic do rąk ;)

      Usuń
  15. ło matko! dla mnie pielęgnacja stóp to katorga, dlatego tego nie robię:D myslę, że takie cacko było by dobre dla leniucha jak ja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to też zawsze była katorga :D

      Usuń
  16. Na lato dla mnie byłby odpowiedni, jeszcze dość niedawno była fala postów na jego temat :) i w sumie miałam kupować już dawno ale jakoś mi to wyleciało z głowy

    OdpowiedzUsuń
  17. Na lato będzie dla mnie jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hello Dear, it looks great
    kisses
    www.deborabrazil.com.br

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwszy raz widzę ten produkt. Ogólnie moje stopy żyją własnym życiem :D ale lato się zbliża i trzeba je ogarnąć :) zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam go, ale faktycznie latem lepiące kremy to koszmar. Chętnie się za nim rozejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Podoba mi się, dopisuję do listy zakupowej :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam tego sprayu. Często na suche stopy używam emolientów.

    OdpowiedzUsuń
  23. Planowałam kupić ten spray na wiosnę, bo bardzo nie lubię kremów i uczucia tłustej warstwy na stopach. Cieszę się, że go chwalisz, bo teraz tym bardziej nie mogę się doczekać, kiedy go przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Tak jak obiecałam jestem ;) Myslę, że to swietna sprawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. wow very interesting product!
    xx
    Mónica Sors
    MES VOYAGES À PARIS
    NEW POST: BIKER GIRL

    OdpowiedzUsuń
  26. Też muszę sobie coś takiego sprawić, bo moje stopy po zimie są w opłakanym stanie :(
    Zapraszam do siebie: KLIK! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie o dziwo moje stopy w lecie mają się fatalnie a teraz nie ma tragedii ;)

      Usuń
  27. Zawsze używam kremów do stóp ale jeszcze nigdy sprayu...chętnie przetestuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Lubię tą markę :D Na pewno kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Interesting review!
    Have a great day!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  30. Miałam i super był ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie, że też Ci się sprawdził :)

      Usuń
  31. Myślę, że na koreańskie lato by się przydał... bo tutaj jest tak strasznie duszno i upalnie, że stopy aż się palą...

    OdpowiedzUsuń
  32. Super! Ja nie lubię wcierania, więc forma sprayu byłaby dużym ułatwieniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też strasznie nie lubię wcierania ;)

      Usuń
  33. OMG that pic is soooooo cute!!! It will bring out the girly girly in me. You will like to see more fashion from here.

    OdpowiedzUsuń
  34. mam od nich serum do stóp i chociaż nie przepadam za takimi produktami to wyjątkowo jestem z niego zadowolona. Chętnie sprawdzę też ten produkt :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz <3 Jak zostawisz adres do siebie na pewno Cię odwiedzę, zachęcam do obserwowania - odwdzięczę się ;)