sobota, 25 marca 2017

Ziaja Jagody Acai

Hej

Nareszcie zaczyna się wiosna, w końcu się doczekałam. Niestety cały czas męczy mnie przeziębienie i źle się czuję. Codziennie wstaję po 5 rano i po południu nie mam już nawet siły odpalić komputer, tylko Insta przeglądam namiętnie ;) 

Dziś o najnowszej serii Ziaja Jagody Acai przeznaczonej dla cery zmęczonej pozbawionej blasku i wrażliwej, moja cera również taka jest więc postanowiłam wypróbować najbardziej interesujące mnie kosmetyki, czyli tonik do twarzy (toniki u mnie to must have i idą jak woda) i ekspresowe serum do twarzy i szyi wygładzająco - ujędrniające (wszelkie sera uwielbiam;).


Tonik z kwasem hialuronowym

Tonik znajduje się w standardowej buteleczce ze spryskiwaczem. Od tego roku strasznie polubiłam toniki w takiej formie ponieważ mając mało czasu rano nie muszę bawić się wacikami tylko spryskuję twarz trzema pompkami i gotowe. Pierwsze co mnie zachwyciło w tej serii to zapach, świeży i intensywny, kojarzy mi się z dzieciństwem ale nie zdołałam zidentyfikować z czym dokładnie, po prostu uwielbiam ten zapach. Tonik bardzo fajnie odświeża skórę i delikatnie nawilża. Ja nie oczekuję od toników cudów, zwłaszcza w tej cenie ale jak z większości toników do twarzy Ziaji również z tego jestem zadowolona. Jeśli spryskujemy twarz i nie używamy wacików to starcza na długo. Buteleczka ma 200 ml i kosztuje ok 8 - 9 zł. 

Opis i skład:

Ekspresowe serum do twarzy i szyi przeciw efektom tech neck

Serum znajduje się w plastikowej buteleczce z pompką. Można stosować je rano i wieczorem pod krem lub jak kto woli solo. Również posiada cudowny zapach jak reszta tej serii ale po aplikacji zapach dosyć szybko się ulatnia. Konsystencja jest lekka i żelowa, bardzo szybko się wchłania i nie pozostawia żadnej nieprzyjemnej warstwy na skórze. Serum lekko napina, wygładza i nawilża twarz. Nie zauważyłam u mnie spektakularnych efektów po używaniu tego serum ale ogólnie jestem z niego zadowolona. Jak do tej pory nie wysypało mnie po nim i nic złego się nie działo. Skóra jak mi się przetłuszczała tak się przetłuszcza ale wiadomo matowienie nie jest jego zadaniem dlatego ja używam tego serum głównie na noc albo jak czuję, że moja skóra tego potrzebuje. Standardowe sera zwykle mają 30 ml pojemności a tu znajdziemy aż 50 ml za ok 10 - 11 zł. Do tego serum jest bardzo wydajne. 
 
Skład: 
Aqua, Dimethicone, Dimethicone/Vinyl Dimethicone Crosspolymer, Glycerin, Panthenol. Beta-Glucan, Euterpe, Oleracea Fruit Extract, Tocopheryl Acetate, Hesperidin Methyl Chalcone, Stearteh-20, Dipeptide-2, Palmitoyl Tetrapeptide-7, Sodium Hyaluronate, Sodium Polyacrylate, CI 77891 (Titanium Dioxide), Mica, Tin Oxide, Xantan Gum, Propylene Glycol, Diazolidinyl Urea, Methylparaben, Propylparaben, Parfum, Limonene, Linalool, Citronellol.

Opis:

Ja jestem bardzo zadowolona z tej serii, mam jeszcze ochotę na wypróbowanie żelu micelarnego z peelingiem do twarzy i w najbliższym czasie na pewno go zakupię. Jeśli chodzi o żele do twarzy i toniki to Ziaja u mnie króluje, bardzo dobrze sprawdzają się u mnie te produkty i od dłuższego czasu na zmianę je kupuję. 

Czy kupię ponownie - oba produkty zdecydowanie tak.

Znacie serię Jagody Acai? Co o niej myślicie?

Pozdrawiam Marta K. 

68 komentarzy:

  1. Widziałam ostatnio tą serię w drogerii i właśnie zastanawiałam się nad zakupem :D Teraz wiem, że kolejnym razem warto kupić :)

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. jakoś składowo nie dla mnie ale zapach przyjemny ma ta seria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No składy średnie ale ten zapach uwielbiam <3

      Usuń
  3. Mam/miałam całą serię i jestem z tych produktów bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie, że też Ci się sprawdza te seria ;)

      Usuń
  4. Tonik chyba kupię, o ile doprowadzę twarz do ładu po tym cudzie medycyny estetycznej, który sobie zafundowałam...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawi mnie ta seria i gdybym miała się na coś z niej skusić to byłby to właśnie tonik - lubię takie rozwiązania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prezentuje się dobrze i dobrze się zapowiada :)
    Ja jednak obawiam się trochę tego składu - są tam "przyjemniaczki", które powodują zapychanie a ja mam do tego skłonności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No składy są średnie, też mam tendencję do zapychania ale jak na razie nic mi się z twarzą takiego nie zadziało :D

      Usuń
  7. Mojej twarzy Ziaja średnio przypada do gustu, ale toniki są całkiem fajnie i może bym wypróbowała;) Też lubię spryskiwanie twarzy zamiast wacików;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie z Ziaji właśnie toniki najbardziej pasują no i przekonałam się do spryskiwania ;)

      Usuń
  8. Ja mam tonik i zgodzę się że jest fajne chociaż zapach troszkę męczący :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo dobrego czytam o tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię ziaję, ale jeszcze nie próbowałam tej serii ;) myślę, że mi się spodoba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj, możliwe, że Ci się sprawdzi ;)

      Usuń
  11. Fajnie, że Ci sie sprawdzają te kosmetyki to najważniejsze.. u mnie niestety produkty które miałam z Ziaji z cerą się nie dogadywały i już całkowicie dałam sobie spokój :-|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że Twoja cera ich nie polubiła

      Usuń
  12. muszę wypróbować coś z tej serii:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja z tej serii nie miałąm nic, ostatnio kupiłam sobie żel z liści manuka :) Uwielbiam tą serię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam jeszcze nic z tej serii, ale widzę ją często, więc pewnie w końcu się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie kosmetyki z Ziaji, niestety, się nie sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że się nie polubiliście ;)

      Usuń
  16. Nie miałam tej Seri ale mam w planach wypróbować oczywiście jak pozbędę się zapasów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, a o zapasach ani mi nie mów :D

      Usuń
  17. Bardzo jestem ciekawa tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie widziałam jeszcze tej serii w sklepach .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno za niedługo się pojawi ;)

      Usuń
  19. Znam tą serię, mam z niej peeling jest bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może skuszę się kiedyś na ten peeling ;)

      Usuń
  20. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia! I mnie niedawno łapało przeziębienie, na szczęście jakoś się z niego wywinęłam. Jeśli chodzi o Ziaję Jagody Acai, planuję na początek skorzystać z maseczki z tej serii :).

    OdpowiedzUsuń
  21. miałam to serum i było całkiem niezłe :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że też Ci się sprawdziło :)

      Usuń
  22. Niestety nie kupuję produktów tej serii, ale wyglądają na całkiem fajne :)
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Witaj! Uwielbiam kosmetyki,które pachną świeżo.Akurat tej serii nie znam,ale jestem ciekawa.Dołączam do obserwatorów.

    OdpowiedzUsuń
  24. Tonik kupię, bo zazwyczaj jestem zadowolona z toników Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jesteś niezwykła :) prowadzisz mega interesującego bloga, każdy post robi na mnie ogromne wrażenie i widać postępy Twojej pracy, mam nadzieję , że jeszcze wiele osiągniesz, trzymam za Ciebie kciuki kochana <3

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za tak miłe słowa aż się wzruszyłam czytając je <3
      Buziaki dla Ciebie kochana :*

      Usuń
  26. Akurat z tym się nie sptkalam :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/03/stylewepl-and-justfashionnow.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Odpowiedzi
    1. Wypróbuj koniecznie, może Ci się spodoba :*

      Usuń
  28. Ja odkąd zaczęłam ćwiczyć i lepiej się odżywiać jestem mniej śpiąca ;) Ta seria kosmetyków mnie interesuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ja się zabieram już jakiś czas za ćwiczenia i jakoś nie umiem zacząć :D

      Usuń
  29. było przesilenie , może teraz się poczujesz lepiej :) ziajkę lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, jak się zaczyna jesień też mnie coś zwykle bierze ;)

      Usuń
  30. ja najbardziej lubię serie manuka :) tej jeszcze nie znam

    OdpowiedzUsuń
  31. rozumiem Cię, niestety pierwsze 2,5 miesiąca tego roku byłam cały czas chora, teraz jest ok. Zdrowiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo męczące jest takie długie chorowanie

      Usuń
  32. uwielbiam produkty z ziaji ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo lubie te rzeczy i firmę ;) Więc te produkty sa bliskie memu sercu!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/04/kombinezon-w-roli-gownej.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie przepadam za ziają, składy tych kosmetyków też mnie nie powalają. Za to plus za bardzo estetyczne, minimalistyczne opakowania :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz <3 Jak zostawisz adres do siebie na pewno Cię odwiedzę, zachęcam do obserwowania - odwdzięczę się ;)