sobota, 24 czerwca 2017

Do czego potrzebny jest żel aloesowy?

Hej

Upały rozpoczęły się na dobre i dziś chciałabym podzielić się z Wami paroma zastosowaniami mojego ulubionego kosmetyku do pielęgnacji w tym okresie. Mowa tu oczywiście o żelu aloesowym, który pokochałam od pierwszego użycia i jest on ze mną cały rok ale gdy zaczynają się upały jest on istnym wybawieniem. 

Żel aloesowy ma bardzo wiele zastosowań i można go stosować praktycznie na wszystko zarówno solo jak i z innymi kosmetykami. Ja stosuję go głównie na twarz i na włosy.
Jest uniwersalnym kosmetykiem, który powinien zadowolić posiadaczki różnych rodzajów cer.

Obecnie posiadam te dwa żele:

1. NAWILŻAJĄCY KOSMETYK DO TWARZY
Posiadacze każdej cery powinni być zadowoleni. Żel wchłania się bardzo szybko, lekko chłodzi, nawilża i nie pozostawia żadnej warstwy. Ja jako posiadaczka cery mieszanej, bardzo przetłuszczającej się w sferze T jestem zachwycona i praktycznie w tym okresie przerzucam się ze zwykłych kremów na żel aloesowy. Można stosować go sam, pod krem lub też mieszając ze swoim ulubionym kremem, który będzie się szybciej wchłaniał. Można również nałożyć go grubszą warstwą i pozostawić do wchłonięcia.

2. ŻEL POD OCZY
Świetnie sprawdza się na opuchnięcia pod oczami, chłodzi, szybko się wchłania, nawilża i likwiduje worki pod oczami. Dla lepszego efektu można go trzymać w lodówce i schłodzony nakładać pod oczy czy też na twarz. Ja tak często robię w lato.

3. BAZA POD MAKIJAŻ
Żel błyskawicznie się wchłania, nawilża i nie pozostawia tłustej warstwy więc genialnie sprawdza się w roli bazy pod podkład. Nic się nie roluje i nie spływa z twarzy.

4. NA STANY ZAPALNE I BLIZNY POTRĄDZIKOWE
Żel aloesowy na działanie przeciwzapalne, łagodzi i przyspiesza gojenie. Również posiada właściwości rozjaśniające blizny potrądzikowe i przebarwienia.


5. DODATEK DO MASEK
Świetnie nadaje się do dodawania do masek na twarz jak i na włosy. Ma działanie nawilżające i jest lekki więc nie obciąży nam włosów. Można dodawać go do gotowych masek ale ja najbardziej lubię robić swoje mieszanki nawilżająco wygładzające. Świetnie działa z różnymi olejami sprawiając, że olej lepiej się wchłania. Można dodawać go do różnych glinek, dzięki temu będą wolniej zasychały i maska będzie bardziej nawilżająca. Żel ma tu bardzo dużo zastosowań i warto dodawać go do swoich ulubionych masek.

6. NA SKÓRĘ GŁOWY JAKO WCIERKA NAWILŻAJĄCA I POBUDZAJĄCA WZROST JAK I NA ŁUPIEŻ
Żel pobudza cebulki włosów, jest lekki i całkowicie się wchłania więc nie będzie przetłuszczał włosów, działa kojąco i nawilżająco na skórę głowy. Posiada również działanie grzybobójcze więc pomaga walczyć z łupieżem. Można go stosować przed (co najmniej godzinę) lub po myciu, jak kto lubi.

7. BALSAM ŁAGODZĄCY PO DEPILACJI, OPALANIU I PO UGRYZIENIACH OWADÓW
Świetnie się sprawdza po depilacji, ostatnio na sucho i na szybko ogoliłam łydki i moje nogi były całe czerwone i jakby obdarte, po dwóch użyciach żelu aloesowego wszystko wróciło do normy. Chłodzi i łagodzi skórę po opalaniu. Polecam również stosować go na różne bolesne bąble po komarach, również łagodzi podrażnienie i zapobiega drapaniu. Istne wakacyjne działanie ;)

8. BALSAM DO CIAŁA I KOSMETYK DLA ALERGIKÓW
Można go stosować zamiast balsamu do ciała zwłaszcza w czasie upałów ponieważ szybko się wchłania, lekko chłodzi i nie pozostawia tłustej warstwy, której ja osobiście nie cierpię, jak tylko robi się ciepło odstawiam całkowicie balsamy i używam albo balsamów w spreju albo właśnie żeli aloesowych. Żel również świetnie radzi sobie z różnego rodzaju swędzącymi alergicznymi wysypkami i jest wybawieniem dla alergików.


Żel aloesowy ma multum zastosowań, ja wymieniłam te, które przychodzą mi do głowy i które sama stosuję. Ja już nie mogę żyć bez tego żelu i na stałe zagościł on w mojej łazience. Najtaniej można go kupić w aptekach za ok. 10 - 20 zł za 150 ml. Jeśli szukacie czegoś z lepszym składem polecam poszukać czegoś z koreańskiej pielęgnacji jak np. ten Holika Holika, który ma piękny skład i właśnie go intensywnie testuję. Kosztuje on nieco więcej (ok 35zł) ale ma on większą pojemność (250 ml) no i skład marzenie ;)

Używacie żeli aloesowych w swojej pielęgnacji czy jest on Wam całkowicie nieznany? 

Pozdrawiam Marta K.

38 komentarzy:

  1. może kiedyś i na mojej półce zagości

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam żel GorVita. Dobrze mi służy pomimo faktu, iż moja skóra lubi reagować uczuleniem na aloes.

    OdpowiedzUsuń
  3. Żel aloesowy uwielbiam i nie wyobrażam sobie mojej pielęgnacji bez niego ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Żel marki holika holika mnie kusi, obecnie czekam na dwa inne koreańskie żele i na pewno o nich będę pisać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę go wypróbować na skórę głowy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje włosy bardzo się lubią z włosami aloesowymi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten Holika muszę wypróbować bo tyle o nim słyszę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety wszystko, co z aloesem mnie uczula ale dla innych na pewno będzie przydatny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aloes 99 u mnei się świetnie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytałam już kiedyś o tym specyfiku i musze przyznać, że kusi :). Kiedyś będę musiała wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  11. żeli aloesowych nie używam, ale lubię aloesowe kosmetyki equilibra

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam, teraz zamierzam kupić ten żel holika holika. najbardziej lubię używać po depilacji do łagodzenia podrażnień

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też często używam go do leczenia podrażnień wszelakich ;)

      Usuń
  13. żel z holika holika to moje odkrycie ostatnich kilku miesięcy i uwielbiam go od włosów aż po stópki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja używam żelu aloesowego do nawilżania twarzy, jest niezastąpiony :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rzeczywiście wiele zastosowań, wiem, że świetnie działa na rany ;) Stosowałam na sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. mam ten pierwszy żel ;) i najchętniej używam go właśnie na włosy

    OdpowiedzUsuń
  17. ja tego żelu używam od zawsze;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie przydaje się na ugryzienia i uczulenia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię żele aloesowe, mam aktualnie ten z gorvity :) Najczęściej stosuje jako maska na włosy, lubię też smarować nim twarzyczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ten drugi bardzo sobie chwali koleżanka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. How interesting!! Thanks for sharing!
    xx
    Mónica Sors
    NEW POST: MES VOYAGES A PARIS

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam aloes i kosmetyki z nim w roli głównej :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  23. Muszę w końcu zakupić ten żel z Holika Holika! ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Amazing! This products are so cute and I would love to try it!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja jeszcze nigdy nie miałam i jakoś nie kusi mnie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie wiedziałam o większości , otworzyłaś mi oczy ! Powonnam miec ten produkt w swojej kosmetyczne ;)

    Pozdrawiam ! :* Moszovska

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz <3 Jak zostawisz adres do siebie na pewno Cię odwiedzę, zachęcam do obserwowania - odwdzięczę się ;)